Ještě to není ani 24 hodin od poslední módní přehlídky Nicolase Ghesquièra pro Louis Vuitton a my už stoupáme po schodech do prvního patra, kde je celá kolekce vystavená a připravená k podrobnějšímu průzkumu. Protože – co si budeme povídat – v obrovském stanu vystavěném na nádvoří Louvru, kde se přehlídka v úterý večer konala, jste na modelkách žádné detaily neměli čas ani zahlédnout. Právě proto jsou showroomy re-see ideální pro všechny novináře, stylisty, ale i influencery nebo třeba módní blogery.
Týden módy je u konce a většina světových novinářů, influencerů i celebrit se těšila na poslední show letošní sezony – Louis Vuitton. Loni Nicolas Ghesquière překvapil inspirací v moderních technologiích a budoucnosti. Letos byl jeho největší múzou svět sociálních sítí, subkultur a 80. léta. Návrhář vše vtiskl do symboliky barevného potrubí, které má odkazovat na „místo, kde se můžete svobodně vyjadřovat“, jak pronesl osobně po přehlídce. A musím přiznat, že je vidět obrovský posun v estetice, jakou Nicolas ušel a jakou zákazníci posledních pár let milují. Těšit se můžeme na nové siluety, tvary, textury i kombinace materiálů.