Pařížský týden módy je v plném proudu, přehlídky běží jedna za druhou a módní značky připravují i doprovodné akce. Jednou z nich jsou takzvané re-see kolekce. Většinou druhý den po přehlídce si novináři, stylisté a influenceři z celého světa mohou v klidu prohlédnout jednotlivé modely na figurínách, „osahat” ty nejnovější materiály, výšivky a ostatní detaily.
Kreativní ředitelka značky Dior Maria Grazia Chiuri čerpala inspiraci z archivních fotografií Catherine Dior - sestry Christiana Diora - kde ji obklopují květiny v její zahradě, která byla její vášní. Jako zásadní protagonistka v historii Dior byla odvážnou hrdinkou jedinečného odhodlání a síly charakteru: ztělesnila Slečnu Dior. Nebyla to pouze její přezdívka, na její počest po ní byl pojmenován ikonický parfém Miss Dior.
V kolekci se tak na šatech objevuje celý herbář nejrůznějších rostlin v podobě výšivek na šatech, detailů na rukávech i bižuterních špercích. Kolekce se pak zaměřuje na slaměné detaily i doplňky, speciální techniku látky s odstínovanými barevnými přechody i oblíbené šaty s jemně vyšívanými detaily.
Kamily osobní pohled:
Vyšívané květinové šaty jsou jemné a opravdu nádherné. Když byly vystaveny na re-see vedle sebe, měla jsem pocit rozkvetlé zahrady. Moc se mi líbí i bižuterie, výrazné náhrdelníky a slaměné klobouky. Jednotlivé looky opravdu připomínají rozkvetlou zahradu.