ELLE.cz ví, co hýbe světem módy! A nejen jím. Proto pro vás každý týden připravíme seznam toho, co nás baví a rozhodně to stojí i za vaši pozornost. Takže ať už hledáte novou kabelku, místo, kam jít v sobotu na brunch, nebo inspiraci na dárek pro svou drahou polovičku, pak jste tu správně.
Valentino v plamenech
Ikonická kabelka italského módního domu dostala na novou sezonu novou podobu. Tentokrtá se o ní postaral Pierpaolo Piccioli a jeho ohnivé plameny. Hot!
Zalando přichází do Prahy
On-line obchod, který dobyl Itálii, Francii, Belgii, Dánsko nebo třeba i Spojené království, teď přichází i na český trh. Čeští zákazníci si mohou vybírat z více než 1900 značek, jako jsou Armani Jeans, Calvin Klein, Michael Kors či Topshop. Kromě široké nabídky mohou také využívat bezplatné dopravy a zboží do 30 dnů zdarma vrátit. Podívejte se přímo na e-shop. A zvlášť doporučujeme kliknout v sekci bot na značku Public Desire. Pozor! Nezpečné pro vaši peněženku!
Tous pokračuje s Tender Stories
Série příběhů šperkařského domu Tous s podtitukem Dědictví tety Edny tentokrat osvětluje vztah dvojčat, která obě hraje Gwyneth Paltrow. Dvočata musí projít třemi zvláštními testy, aby jedno z nich získalo ten nejcennější odkaz své tety: náhrdelník Tous. Podívejte se na super vtipné video.
Módní návrhář Michael Kováčik představil novou linii Studio
Kolekce obsahuje perfektní dámské a unisexové mikiny a trička a jejím hlavním atributem byla pohodlnost a nadčasovost. „Při navrhování své druhé linie jsem se soustředil na nenáročnost nošení oběvů. Mikiny jsou doplněné o asymetrické sukně a jako ,one piece‘ jsou určené pro celodenní nošení. Z materiálů jsem použil vysoce kvalitní bavlněný úplet,“ popisuje návrhář. Tvářemi kampaně jsou modelky Aneta Vignerová a Karolina Chomisteková. Focení probíhalo pod taktovkou talentovaného fotografa Marka Mičánka.
Značka Gucci ohlásila spolupráci s Comme des Garçons
Japonská značka Comme des Garçons je známá pro svůj minimalistický přístup k módě, italský brand Gucci se zase zapsal do historie jako milovník eklektického a dekorativního stylu. A přesto oba tyto světy mohou fungovat dohromady. Důkazem je nová kabelka, na které se kreativní ředitel Gucci Alessandro Michele a zakladatelka Comme des Garçons Rei Kawakubo rozhodli experimentovat společně. Jak se vám líbí výsledek?