O spolupráci italského šperkařství Bulgari se slavnou modelkou, italskou rodačkou, která se stala první dámou Francie, se šeptalo už několik měsíců. A že na domněnkách bylo pravdy víc než trochu, potvrzuje kampaň, na které modelku a zpěvačku obtěžkanou drahými kameny zachytil jeden z momentálně nejpopulárnějších fotografů módního světa Terry Richardson. Na fotografiích Carla pózuje jako pravá diva (podtitul, který nese i celá linie šperků) na červeném sofa, kde se jí kolem krku obtáčí had složený z perel, či si před zrcadlem zkouší náhrdelník s maxináušnicemi.
„Bulgari je pro mě symbol vášně a románské hravosti,“ popisuje svůj vztah ke značce manželka bývalého prezidenta Francie. „Když jsem byla malá, milovala jsem náramek, který nosila moje babička. Snila jsem o tom, že jednou bude taková krása moje! Stejně jako já, i Bulgari pochází z Itálie a daří se mu ve Francii. Možná je to jeden z důvodů, proč ho tak miluji…“
Diva je nejen Carla
Značka Bulgari se nechávala po desetiletí inspirovat aurou filmových hvězd, které tyto klenoty nosily už od dob „Dolce Vita“. Nová kolekce Diva navazuje na estetiku klenotnického impéria, a proto se věrní zákazníci mohou těšit na širokou paletu barevných drahokamů, které jsou poznávacím znamením značky Bulgari. Vzdává poctu dámám jako Sophia Loren, Ava Gardner a Elizabeth Taylor.
O značce Bulgari
Společnost Bulgari sídlící v Římě se již od roku 1884 zabývá výrobou exkluzivních klenotů. Dnes je Bulgari globální společností s širokou nabídkou luxusního zboží a služeb, počínaje šperky, hodinkami, módními doplňky přes parfémy, péči o pleť až po špičkové hotely a resorty, jejichž společným jmenovatelem je novátorský styl a prvotřídní luxusní servis.
Podívejte se do galerie na fotografie kampaně Bulgari. Carla Bruni by Terry Richarson.