Jedná se totiž o nedefinovatelnou a pomíjivou veličinu, jež je ale často chápána jako luxusní komodita. Výsledkem je paradoxně nadčasová série fotografií, která poukazuje na osobitost a řemeslné dědictví značky Bottega Veneta a důležitost těchto hodnot v současné módě.
Autorem kampaně je britský fotograf Tyrone Lebon, jehož bezprostřední styl připomíná filmové vypravěčství – Lebonovu tvorbu ostatně ovlivnily filmy italských neorealistů a prostředky, jimiž tito režiséři zachycovali život. Každá z fotografií pro Bottega Veneta odhaluje osobnost zobrazených aktérů, kteří ztělesňují jednotlivé aspekty vize Daniela Lee pro tuto značku.
V hlavních rolích se na fotografiích představují muži a ženy různého věku a původu a společně tvoří novou rodinu. Italská duše Bottega Veneta je zde přenesena do globálního měřítka. Lebon na snímcích také zkoumá blízký vztah mezi kůží – materiálem pro značku tak typickým – a tělem každé z postav.
Fotografie byly pořízeny během několika dní na ostrově Ischia kousek od Neapole a stejně jako tato oblast vyzařují životem, svobodou a sebejistotou. Móda je na snímcích zjednodušena na svou podstatu tak, aby vynikly základní elementy tvarosloví Bottega Veneta, ať už se jedná o oblečení z jemného úpletu, trenchcoaty nebo doplňky z proplétané kůže intrecciato. Tyto kousky jsou na fotografiích vyobrazeny jako přirozená součást života protagonistů, čímž podtrhují ducha značky Bottega Veneta.