Bulgari odhalilo novou vanoční kampaň

Letos se sváteční tradice představí vestylu pop. Od svých začátků značka Bulgari vnáší svůj osobitý styl do všeho, čeho se dotkne – a letošní sezona není žádnou výjimkou. V roce 2018 tak zapomeňte na minimalistickou klasiku a připravte se na explozi barev. Značka odhalila vánoční kampaň nazvanou Pop Wishes

POP REDUX

Uvedení kolekce Wild Pop na trh letos v červnu předznamenalo téma letošních Vánoc v pojetí Bulgari. Bulgari miluje vše, co je pop. A v duchu sváteční atmosféry nyní značka zve města na celém světě, aby se zapojila do všeobecných oslav a veselí.

Debut kolekce Wild Pop High Jewellery byl ve všech směrech úspěšný, takže Bulgari opět povolává do služeb svoji příslovečnou troufalost a parodii. Poťouchle ironické provedení slibuje vnést svěží vítr do tradiční vánoční atmosféry. Inspirací byly komiksy, rozmanité materiály a struktury a – jak jinak – úchvatně syté barvy. Tato kampaň se svojí nečekanou, originální a vždy inovativní estetikou pouští na novou půdu. 

BULGARI

UMĚNÍ DARU

Hlavním hrdinou kampaně je sám produkt. Jeho styling ve výloze je pojat tak, aby vynikl – vykukuje z dárkové krabice, balancuje na vánočním cukroví, flirtuje s girlandami světel, ozdob a horami balícího papíru.

Odlehčená, bezstarostná atmosféra připomíná netrpělivé vyhlížení Štědrého dne, s dětskou nedočkavostí na dárky. Milujeme dárky dávat i dostávat. Stylizované motivy typických vánočních aktivit – balení dárků, zdobení stromečku a pečení cukroví – připomínají kouzlo vánočních tradic. Výrazné barvy a třpytivá světla evokují hody, jež pro naše smysly představují Vánoce a připomínají nám se usmát, užít si to a nebrat se chvíli tak vážně. Život je přece od toho, aby se žil…

POSPOLU

O svátcích se lidé sejdou. Nejčastěji u jídla – samozřejmě. Spolu u jednoho stolu, který se prohýbá pod tradičními pokrmy a sladkostmi. Cukroví a čokoláda se nemusí jíst jen u stolu – zobe se po celou dobu svátků. A nesmíme zapomínat na hry… synovci, neteře, prarodiče se se zápalem pouští do tomboly, karet, domina a často končí až pozdě večer. 

Výše uvedené tradice jsou italské, ale jejich poselství je univerzální: radost, rodina a pospolitost jsou základními ingrediencemi všech svátků a také srdcem kampaně Bulgari Pop Wishes

KRABICE PLNÉ RADOSTI

Vánoční výlohy budou jednou z hlavních scén, kde se představí kampaň Pop Wishes. Kampaň bude ve výlohách všech 935 butiků a digitálních platforem, takže na ni narazíte v rušných částech měst po celém světě. 

Ve světě Pop Wishes každá krabice či krabička skrývá překvapení. A v životě je to podobně – zejména když se jedná o krabičku na šperky. Od spirály prstenu B.Zero1 přes Serpenti, Divas’ Dream, hodinky Octo a Lvcea po Fiorever: výlohy butiků Bulgari se zaplní ikonickými produkty. Samotné výlohy budou jako krabice plné radosti

Vánoční kampaň Bulgari Pop Wishes:

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24