Každá jedna ilustrace mu zabere dvě hodiny. "Myšlenky na ilustrace mě napadají na základě každodenního pozorování lidí a toho, co se děje. Mám uši nastražené a oči otevřené. Spoustu věcí mě napadá i v baru u piva s přáteli. A dokonce spolupracuji s lidmi, kteří vytvářejí giffy nebo meme, což je strašná sranda a hodně mě to baví," řekl Emmet pro internetový web pod hlavičkou herce Ashtona Kutchera, A Plus.
"Colin si myslí, že nástupní plat 65 000 dolarů je fér." (Millenniálové za sebe nechávají mluvit rodiče.)
Generace Millennials je totálně unikátní a jiná. Musí čelit měníci se ekonomické situaci a jsou to lidé se silnými emocemi, jejiž životní styl se velmi rychle mění. A co milují úplně nejvíc, jsou fotky, obrázky. V minulosti jsme si textovali, teď si posíláme obrázky.
"Začal bych s heslem na wifi." (Millenniálové se bez veřejného přístupu na internet neobejdou.)
Poválečná Baby Boomers generace je v důchodu a Generace X skoro zmizela. A teď tu máme dvacátníky, jejichž sexuální orieantace může být multigenderová a jejichž mozek někdy úkol pojme a jindy zase ne. Millenniálové dostávají joby, které milují a nebo nenávidí a pak je tu i procento, které práci nemůže sehnat. A proč? Protože nikdy déle nevydrží bez chytrého telefonu a řeckého jogurtu. Pohovory ohledně práce navštěvují s velmi rozdílným očekáváním a velmi variabilními účesy. Pokud jim dáte vizitku, mají dojem, že je to papírová appka na telefon. Chovají se jako digitální domorodci. Když se jim něco nelíbí, vydávají syčící zvuk, který pochopí jen další millenniálové. Během plnění úkolů v práci stihnou textovat a posílat si přes messenger obrázky - nejraději mají japonské pictogramy jídla. Nepodávají si ruce a ani se nelíbají, stačí jen pokývnutí hlavou, stejně mají nonstop zapojená sluchátka. Místo kafe jim nabídněte energetický drink. Pokud máte pocit, že vás neposlouchají, stačí to, co chcete říct, nahrát na instagramové video a můžete si být jisti, že vám ho během několika minut olajkují.
"...a já bych si dala lehkou, bezlepkovou omeletu z bílků a netučného sýra."
A jaký je jejich cíl? Za prvé si generace millenniálů myslí, že změní svět! Oproti tomu Generace X se chtěla proslavit na MTV a generace Baby Boom se chtěla koupat v bazénu plném peněz.
A jak ten svět změní? Díky peticím na sociálních sítích.
Jejich dalším cílem je být sami sebou za každé okolosti. Nesnažte se je zastavit, chtějí se bavit a to jejich životní poslání.
"Pamatuješ si, když jsme opravdu chodili na koncert?" (Všechny zážitky musí být okamžitě na sociálních sítích.)
A nakonec vůbec nevíme, co je jejich dresscode. Mysleli jsme, že jsou to šaty a že je jedno, jestli pro holky nebo pro kluky, ale teď máme pocit, že jsou to kalhoty. Snad se to časem vyprofiluje.
"Sorry, ale bereme jen cash." (Peníze v hotovosti milleniálové skoro vůbec nepoužívají.)
"Objevte uvnitř sebe spirituální zvíře." (I duchovno má své místo na Instagramu.)
"Jak bude vypadat vepřová panenka na fotce?" (Fotky jídla jsou must have!)
"Zkuste bar přes ulici." (Slabá baterka je pro milleniály neřešitelný problém.)
"Jsem tam za 15 minut, tahle dopravní zácpa je nejhorší." (Milleniálové jsou generací výmluv, nerespektují čas druhých.)
"Neexistují nepovedená rande. Jen dobré historky k brunchi." (Milleniálové si hledají partnery přes sociální sítě, v poslední době je populární Tinder.)
"Jo, viděl jsem to už asi tisíckrát." (Nejčastěji opakovanou frází je: OFFLINE JE NOVÝ LUXUS.)
"Očekávání vs realita." (K tomu není, co dodat.)