Po Londýně, Los Angeles nebo Berlíně kosmetická značka Yves Saint Laurent zavítala se svým konceptem YSL Beauty Club i do Prahy. Večer byl oslavou značky, ikonických produktů i hudby. VIP akce se zúčastnilo na 400 hostů, z toho 120 tuzemských influencerů, které si YSL vybrala a oslovila je s pozvánkou. Místo akce, pražský klub Meet Factory, bylo utajené do poslední chvíle. Pozvaní dostávali krátké indicie pomocí SMS, což náležitě umocňovalo napětí a zvědavost, co se chystá. Mezi hosty nesměly chybět ani lokální ambasadorky značky – modelka Nikol Švantnerová, blogerka Alex Sedláčková nebo talentovaná ilustrátorka Klára Tesařová.
Koncept YSL Beauty Club je známý po celém světě a konal se už ve většině metropolí. V Paříži se akce účastnily i mezinárodní tváře YSL jako Zoë Kravitz, Edie CampbellneboAnja Rubik. Na té pražské nesměl chybět žádný influencer, který se ztotožňuje se stylem značky „Young, Edgy & Luxury“.
V roli hlavních hvězd byly i slavné produkty Yves Saint Laurent – dámská vůně Black Opium Eau de Parfum či pánský Y Eau de Toilette. Hosté se mohli přímo na akci nechat nalíčit u make-up artistů a vyzkoušet například novou matnou rtěnku Rouge Pur Couture The Slim nebo vyhlášenou Tatouage Couture. Tu bylo zároveň možné zdarma získat ze speciálního ATM automatu umístěného v blízkosti pódia!
Line-upu vévodilo hned několik známých Djs jako Fulcrum, Dalyb nebo r&b zpěvák Piqi Miqi.
Nikdo si nenechal ujít netradiční Insta spoty, jež vybízely k fotce. Hodně oblíbeným místem se stala vana naplněná konfetami nebo zrcadlová světelná instalace. Party vyvolala velký ohlas a hned druhý den se na Instagramu objevilo kolem tisíce příspěvků.