Dnes uvedení nové vůně! Burberry dnes odhaluje svůj Body

Inspirace?
Burberry Body pro nás znamená mnohem více než jen vůni. Je to pro nás největší uvedení všech dob, které v sobě zachycuje jak dědictví, tak moderní trendy britské značky dneška a odráží aspekty, které tvoří svět Burberry. Chtěli jsme vytvořit něco kultovního, unikátního a speciálního – soustředěni na přístup a energii trenčkotu –, propojit všechno, co děláme – hudbu, módní kolekce, vůně, naše prodejny, on-line svět a komunity. Spojujeme všechny naše příznivce a ukazujeme jim velmi osobitý pohled na věc,“ řekl Christopher Bailey, kreativní ředitel značky Burberry.
Burberry Body je tak novou kapitolou po 155 letech historie labelu, kdy vůně a kampaň odrážejí mnohostranný charakter značky. Zároveň je světem Burberry vtěleným do formy parfému, který je smyslný, přirozený, elegantní a nezapomenutelný.

Esence?
Christopher Bailey o ní řekl: „Esence je velmi britská, a proto je to ten nejsmyslnější a nejženštější parfém, na kterém jsme kdy pracovali. Je sofistikovaný, moderní a delikátní. Chtěli jsme ho lehký a ženský, ale zároveň osobitý – něco, co osloví ženy bez ohledu na věk – jedná se o postoj. Nenucená smyslnost tónů růže a kosatce kombinovaná s dřevitými nótami vytváří kultovní vůni, která je bezpochyby britská.
Hlavu vůně tvoří svěží zelený absint, ozařující elegantní broskev a rafinovaná frézie. Květinový buket přírodní růže a kosatce jemně prostupuje důvtipné teplé tóny santalového dřeva a tvoří srdce vůně. Základ je tvořen dřevitým cashmeranem, krémovou vanilkou, smyslnou ambrou a pižmem.

Flakon?
Často popisuji Burberry jako vybroušený diamant, a tak se zdá přirozené, že vůně, která reprezentuje nejrůznější nálady, přístupy a projevy, je zabalena ve tvaru šperku. Barvy reflektují smyslný a emotivní charakter vůně. Chtěl jsem, aby flakon byl žádoucí nejen kvůli vůni, ale také sám o sobě. Vždy se inspiruji architekturou a interpretovat smyslnost vůně šlo jen díky růžovému zlatu a tělovým odleskům,“ prozradil Christopher. Diamantové hrany skleněného flakonu, uzávěr v barvě růžového zlata s vyrytou kostkou připomínající trenčkot. Ampule svým vzhledem připomíná šperk, je elegantní a ženská. Představuje předmět touhy.

Balení?
Slovy Christophera Baileyho: „Chtěli jsme, aby celkový zážitek byl velmi smyslný a luxusní – proto i krabička svým povrchem připomíná strukturu kultovního trenčkotu Burberry.“ Vyvedená v barvách růžového zlata, tělové, bledé tělové a bílé, kdy barva růžového zlata představuje součást ikon Burberry.

Kampaň?
Rosie je touto krásnou, smyslnou anglickou růží a dokonale vystihuje ducha Burberry. Představuje rovnováhu mezi smyslností, sebejistotou a pokorou. Burberry je součástí její minulosti, a tak je pro ni zcela přirozené být naším prvním ztělesněním Burberry Body,“ vysvětlil Christopher a prozradil detaily o kampani. „Mario Testino nám pomáhal s krásnou, mnohostrannou a smyslnou kampaní, která vyjadřuje nejrůznější polohy Burberry Body. Trenčkot ztělesňuje kultovní kvality vůně i ducha a přístup dívky Burberry,“ uzavřel na konec.

A co my za redakci ELLE.cz? Tuto vůni, Burberry Body, úspěch rozhodně nemine. :-)




Nezapomeňte se pustit video ke kampani.

Časopis ELLE

ELLE Říjnové vydání 10/24