Acqua for Life

Svět módy díky své ohromné síle může pomáhat tam, kde je to třeba. K bezpečné, čisté a zdravé vodě nemá v dnešní době přístup více než 900 milionů lidí. Toto číslo zřejmě nevyděsilo jen vás, ale pravděpodobně i italského návrháře, který se rozhodl s tím něco udělat. Giorgio Armani nyní přichází s novou výzvou. Spojil síly s organizací Green Cross International a 1. března zahájí kampaň s názvem Acqua for Life. Cílem kampaně je celosvětově zajistit 40 milionů litrů vody například pro ty, kteří za vodou musejí putovat kilometry daleko. Nosnými pilíři kampaně jsou dva nejslavnější parfémy Giorgio ArmaniAcqua di Gio a Acqua di Gioia. Koupí jednoho flakonu darujete sto litrů vody tam, kde pomůže. Na každém obalu vůně bude navíc uveden kód, díky kterému budete moci kampaň podpořit i na internetu. Díky aplikaci na Facebooku – www.facebook.com/acquaforlife – si bude každý účastník moct založit vlastní skupinu a zvát do ní své přátele. Za každého zapojeného účastníka se tak barel naplní o dalších deset litrů. Budete tedy moct darovat více než sto litrů, a to i jinak než tím, že si něco koupíte. Je to jen na vás. Vůně kampaně Acqua for Life jsou k dostání exklusivně v parfumeriích Sephora.

Průběžné výsledky budou zveřejňovány na stránkách www.acquaforlifechallenge.org. Celá kampaň vyvrcholí dne 22. března ve Světový den vody.

Už víte, který parfém koupit, když vám ten váš dochází?

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24