Thea Kučerová přichází do ELLE z lifestyle magazínu Hospodářských novin PročNe, kde více než čtyři roky zpovídala přední lokální i zahraniční osobnosti kreativního průmyslu, ať už šlo o módní designéry, galeristy, architekty nebo byznysmeny. Za svou práci získala několik ocenění European Newspaper Award. Jako spoluautorka a moderátorka podcastu Trendspotting se stala důležitým tastemakerem pro mladou generaci posluchačů, kterým společně s Pavlínou Louženskou vysvětluje globální trendy v celospolečenském kontextu.
Studovala nejprve marketingovou komunikaci a PR a poté žurnalistiku na Karlově univerzitě v Praze a na Universitat Autėnoma de Barcelona. Kariéru začínala ve startupovém prostředí a byla tak u počátku vzrůstu e-shopu ZOOT, který se stal pionýrem módního e-commerce v České republice. Během svého působení iniciovala vznik magazínu ZOOT a jako jeho šéfredaktorka získala řadu cen Fénix Content Marketing Award a Zlatý středník. Zkušenosti s marketingem a stavěním značek napříč českou startupovou scénou jí dodávají konkurenční výhodu, zvláště při budování silné pozice ekosystému magazínu ELLE.
„Thea je novinářkou nové generace a reprezentuje zejména takzvanou „slash generation“, do které spadají mladí lidé s mozaikou profesních specializací. Pevně věřím, že kombinace dovedností, které nasbírala během svých novinářských, ale i marketingových zkušeností, umožní značce ELLE dále rozvíjet moderní storytelling napříč platformami a výrazně posílí soudržnost poselství, která tato ikonická značka nese,“ říká Monika Szeroczynska-Nesta, publisherka a ELLE Chief Product Officer.
Thea Kučerová bude v roli nové šéfredaktorky zodpovědná za kompletní vizi značky ELLE. A to jak v tištěné edici ELLE a ELLE Decoration, tak při vytváření digitálních strategií, webu a sociálních sítí, podílet se bude rovněž na přípravě unikátních eventů.
„Svět módy, beauty a životního stylu je neustále v pohybu, nikdy nezastavuje, kvapí, žije. Zvlášť v době, kdy i do těchto oblastí vstupují nové technologie jako metarverzum a NFT, kdy se cyklus trendu smrsknul na „právě-teď“, kdy je více než dřív důležité porozumět udržitelnosti, má silná značka jako ELLE na trhu své místo. ELLE má být podle mého názoru výkladní skříní lifestylové žurnalistiky a hlavně – globálním trendsetterem. Být kurátorem, který ve smršti současnosti vždy polapí inspiraci, přinese exkluzivní rozhovory s osobnostmi, které opravdu mají co sdělit, dávat prostor mladým talentům v kreativních oborech a vnášet do života čtenářek optimismus a čas se zasnít,“ říká Kučerová. „A to vše skrze platformy, které dnešní i budoucí doba nabízí,“ dodává.