Objevte novou Coca-Cola Zero Sugar
Nová Coca-Cola Zero Sugar vás dostane svou lahodnější, jemnější a více osvěžující chutí přinášející do vašich úst skvělý pocit, a to stále bez cukru a kalorií. Jejím tajemstvím, díky kterému je blíže klasické variantně nápoje Coca-Cola, je nový poměr použitých surovin. Tak co říkáte, zkusíte ji? Díky kampani „Yes or No“ dejte vědět, jestli je i pro vás nová Coca-Cola Zero Sugar tou nejlepší.
Nová Coca-Cola Zero Sugar, která má ambice stát se nejlepším Coca-Cola nápojem vůbec, vás dostane svou lahodnější, jemnější a více osvěžující chutí přinášející do vašich úst skvělý pocit, a to stále bez cukru a kalorií. Jejím tajemstvím, díky kterému je blíže klasické variantně nápoje Coca-Cola, je nový poměr použitých surovin. V obchodech ji poznáte snadno – celý přebal lahve je červený, logo Coca-Cola je černé a víčko se pyšní nápisem Zero Sugar. Tak co říkáte, zkusíte ji? Díky kampani „Yes or No“ dejte vědět, jestli je i pro vás nová Coca-Cola Zero Sugar tou nejlepší.
Coca-Cola Zero Sugar se od prvního ochutnání a ikonického zasyčení při otevření v roce 2005 stala preferovaným nápojem téměř u 30 % konzumentů nápoje Coca-Cola. „Uvedením novinky Coca-Cola Zero Sugar pokračujeme v krocích spojených se snižováním množství cukru v našich výrobcích. Nápoje s žádným nebo sníženým obsahem cukru v současné době tvoří přibližně 45 % portfolia naší společnosti,“ komentuje Kateřina Třísková, Brand manažerka značky Coca-Cola ve společnosti The Coca-Cola Company ČR/SK.
Rozhodněte i vy, jestli je nová Coca-Cola Zero Sugar skutečně tím nejlepším Coca-Cola nápojem vůbec. Na originální video k nové kampani s názvem “Yes or No” se můžete prokliknout pomocí přiloženého QR kódu.
Nová Coca-Cola Zero Sugar bude k dispozici v široké prodejní síti ve velikostech balení od 1,25 l až po 2,25 l. Prodávat se bude také v oblíbených 4pack a 6pack baleních.