Slavnostní otevření je začátkem dlouholetého partnerství Tiffany & Co. a Whitney Bienále, největší výstavy současného amerického umění, jejímž hlavním sponzorem bude značka Tiffany až do roku 2021. Obě slavné newyorské instituce pojí společný zájem o umění a originalitu.
Pět umělců vystavujících na Bienále – Harold Mendez, Ajay Kurian, Raúl de Nieves, Carrie Moyer a Shara Hughes – spolupracovalo s Tiffanyho řemeslnými mistry při vytváření objektů odrážejících jejich umělecké vize. Každý z pěti umělců navrhne ve vlajkovém butiku Tiffany & Co. na Páté avenue také svou vlastní výlohu, která bude ideálním pozadím pro speciálně vytvořené kousky. Výlohy umělcům poskytují další prostor ke sdílení jejich vize se širším publikem, aby se mohli pochlubit výsledky své spolupráce s uměleckými řemeslníky Tiffany. Společnost Tiffany & Co. je hrdá na to, že mohla těmto umělcům poskytnout novou a ojedinělou platformu, a zapojit se do dialogu s těmito jedinečnými hlasy tvořícími současné umění.
Speciální umělecké edice budou dostupné výhradně ve vlajkovém butiku Tiffany & Co. na Páté avenue a v obchodě muzea amerického umění Whitney Museum of American Art.
Proslulá klenotnická značka Tiffany & Co. byla založena v roce 1837 a letos oslaví již 180. výročí. Společnost Tiffany dlouhodobě podporuje umění, neboť věří, že úspěšná společnost má svůj díl odpovědnosti vůči širší komunitě. Spojení značky Tiffany s uměním se datuje již do doby zakladatele Charlese Lewise Tiffanyho, který byl mecenášem Metropolitního muzea umění, a jeho syna Louise Comforta Tiffanyho, který byl průkopnickým designérem a klenotníkem amerického hnutí Art Nouveau. Značka Tiffany zůstává věrná oblasti umění a kultury, výynamně podporuje Whitney Museum of American Art v New Yorku a bude sponzorovat tři nejbližší bienále Whitney až do roku 2021.