Vůbec poprvé v historii se Tiffany ve své reklamní kampani zaměřuje na šperkařské mistry, kteří vytvářejí nejslavnější zásnubní diamantový prsten všech dob. Kampaň je součástí celoročních oslav prstenu Tiffany Setting, a ukazuje, proč se tento globálně uznávaný symbol lásky a manželství dá najít pouze u Tiffanyho.
„Když zakladatel značky Charles Tiffany v roce 1886 Tiffany Setting představil, dal nám nejen nejznámější symbol pravé lásky, ale také trvalou připomínku výjimečné kvality diamantů a jejich zpracování,” říká Caroline Naggiar, marketingová ředitelka Tiffany & Co. „Jak lépe oslavit 130. výročí tohoto mistrovského díla než vzdát poctu jeho tvůrcům.”
V kampani jsou představeni opravdoví mistři řemesla, kteří ručně brousí a tvoří každý prsten podle jedinečné tradice dokonalé kvality, stejně jako tomu bylo před 130 lety. Tiffany zdůrazňuje, co odlišuje jejich Tiffany Setting od ostatních zásnubních prstenů s korunkou, a připomíná budoucím nevěstám (a jejich snoubencům), že Tiffanyho striktní měřítka kvality nepřijímají 99.96% diamantů používaných ve šperkařském průmyslu, a jeho výjimečné standardy přesahují obvyklá kritéria 4C.
Protože ten pravý je pouze jeden.
#TiffanySetting