Řekněte s Tiffany: I WILL...

Vůbec poprvé v historii se Tiffany ve své reklamní kampani zaměřuje na šperkařské mistry, kteří vytvářejí nejslavnější zásnubní diamantový prsten všech dob. Kampaň je součástí celoročních oslav prstenu Tiffany Setting, a ukazuje, proč se tento globálně uznávaný symbol lásky a manželství dá najít pouze u Tiffanyho.

„Když zakladatel značky Charles Tiffany v roce 1886 Tiffany Setting představil, dal nám nejen nejznámější symbol pravé lásky, ale také trvalou připomínku výjimečné kvality diamantů a jejich zpracování,” říká Caroline Naggiar, marketingová ředitelka Tiffany & Co. „Jak lépe oslavit 130. výročí tohoto mistrovského díla než vzdát poctu jeho tvůrcům.”

Ad for the 130th Ann 3640 1 84576

V kampani jsou představeni opravdoví mistři řemesla, kteří ručně brousí a tvoří každý prsten podle jedinečné tradice dokonalé kvality, stejně jako tomu bylo před 130 lety. Tiffany zdůrazňuje, co odlišuje jejich Tiffany Setting od ostatních zásnubních prstenů s korunkou, a připomíná budoucím nevěstám (a jejich snoubencům), že Tiffanyho striktní měřítka kvality nepřijímají 99.96% diamantů používaných ve šperkařském průmyslu, a jeho výjimečné standardy přesahují obvyklá kritéria 4C.

The Tiffany Setting 2278s dd164

Protože ten pravý je pouze jeden.

new ring 24a57

#TiffanySetting

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24