Kampaň #LoveNotLike nafotil Cass Bird a objeví se po celém světě na sociálních sítích, na webu Tiffany.com i v ostatních médiích. V Americe bude představen i speciální Snapchat filtr. Vybrané modelky, které vyjadřují optimistického a hravého ducha kolekce Return to Tiffany Love, na svých sociálních sítích sdílejí, co pro ně osobně znamená “love". I vy můžete sdílet vlastní pojetí lásky s hashtagem #LoveNotLike, a sledovat “Tiffanyofficial” na Snapchatu a “TiffanyandCo” na Instagramu, Facebooku a Twitteru.
Ikonická srdce z 18kt bílého a růžového zlata i ze stříbra, s diamanty i bez, nesou slavný nápis “Please Return to Tiffany”, a jsou symbolem optimismu, krásy a lásky, na kterých je značka založena.
Nová kolekce “Love” připomíná, že láska je všude kolem nás, a že svět je krásnější, když lásku sdílíme.
Takže: #LoveNotLike