Je to v podstatě jednoduchá matematika. Mango + dokonalá Anja Rubik + legendární fotograf Terry Richardson= pořádná dávka módního sex-appealu.
Módní řetězec tentokrát vsadil na osvědčenou kartu. Pro svou novou kampaň oslavil hned dvě hvězdná jména.
Anja Rubik je v současnosti jednou z nejobsazovanějších modelek. Zamiloval si ji tatíček Karl, a tak se loni stala tváří kampaně brýlí Chanel i první dívkou na mole haute couture. Vedle toho si ji vybral Valentino, Versace, Dolce & Gabbana, Alberta Ferretti, objevila se i v kampaních H&M a Zara.
Terry Richardson je pojmem sám o sobě – jeho kontroverzní fotografie plné sexuality proslavila například práce pro Sisley.
Nová kampaň Mango je výsledkem spojení dvou naprostých profesionálů, kteří s přehledem vystihli ducha jarní kolekce. Ta bude letos zas o trochu víc sedmdesátková – dlouhé sukně, haleny s psychedelickými vzory, kožené sukně a sexy šortky.
Cihlově červená paleta je naprosto dokonalá a v podání Anji Rubik neodolatelná.
Těšte se na jaro!