V úvodu videa ke kampani se objevuje v černobílém záběru americká herečka Elle Fanning dívající se do výlohy vlajkového obchodu Tiffany na Páté Avenue. Je to připomínka úvodní scény z filmové klasiky Snídaně u Tiffanyho z roku 1961. Pak ji ale zaplaví snová sekvence hudby a barev, a její realita se promění v modře nabarvené ulice New Yorku plné lidí tančících na moderní remake slavné písně z filmu Snídaně u Tiffanyho “Moon River”, kde nádherné vokály Elle Fanning doprovází newyorský rapper A$AP Ferg.
Inovátorské a originální duo herečky a hudebníka představuje základní ideál značky Tiffany – že New York je místem, kde všechno je možné, a že u Tiffanyho se plní sny. Je to vůbec poprvé, kdy značka Tiffany & Co. vytvořila vlastní píseň, která je k dispozici pro streaming exkluzivně na aplikaci Spotify.
„Chtěli jsme ke kampani přistoupit moderním způsobem, postavit vedle sebe něco vizuálně mimořádného a píseň, jež je nostalgickou vzpomínkou na minulost zkombinovanou s něčím zcela nečekaným a současným,“ uvedl kreativní ředitel Tiffany & Co. Reed Krakoff.
Film ke kampani „Believe in Dreams“ režíroval režisér Hunger Games Francis Lawrence proslavený kultovními popkulturními hudebními klipy a filmy. Ulice New Yorku se skrz jeho kreativní vizi stávají magickým pozadím pro odvážný styl tohoto města a jeho neutuchající energii, jež je ztělesněna v choreografii Ryana Heffingota. V taneční roli v klipu vystupuje i americká herečka a tanečnice Maddie Ziegler.
Podívejte se na video ke kampani: