„Kolekce byla navržena tak, aby umožnila člověku ukázat své skutečné já a vyjádřit svoje hodnoty. A to také i prostřednictvím materiálů, které bojují se znečisťováním životního prostředí. A až jim tyto kousky oblečení nebo doplňky věnují všechnu lásku, kterou mohly, odevzdají je s osobním vzkazem někomu dalšímu,“ popisuje hlavní myšlenku Ella Soccorsi, koncept designérka H&M. Kampaň nafotil Rafael Pavarotti a do režisérského křesla značka H&M posadila Alberta Moyu, aby za pomoci nápaditých kousků a modelek pomohli zachytit jedinečné a místy až crazy okamžiky lásky.
Revoluční materiály, které mění nejen siluetu, ale i planetu
Velkou premiéru v téhle kolekci slaví například materiál MIRUM®, rostlinná kůže, vyrobená z rostlinných vláken, rostlinného oleje a minerálů. Najdete tu ale i recyklované hedvábí nebo unikátní AirCarbon, bio materiál, jehož produkce staví na mikroorganismech využívajících výhradně vzduch a uhlík ze skleníkových plynů (které by jinak zatěžovaly ovzduší).
Klíčové kousky celé kolekce? Jednoznačně šaty ušité z recyklovaného polyesteru. Nás osobně nadchly růžové společenské šaty ve tvaru srdce, zvláštní pozornost si ale zaslouží také tylové mini šaty nebo růžové pletené šaty s ostny (na fotce).
„Kolekce Chrish Waste Story je velmi originální,“ pochvaluje si Slavomíra Barnová, Head of Communication H&M pro ČR a SK. „Je to mix různých stylů, a přesto se jednotlivé kousky dají krásně kombinovat. A navíc jsou vskutku velmi pohodlné. Mně se nejvíce líbí oversized kabát se srdíčkovým gepardím vzorem. Ale nádherné je také velmi svůdné spodní prádlo a růžovo-červený krajkový top. No a must- have kouskem jsou pro mě jednoznačně sluneční brýle!“
Zamilujete se taky? Udělejte to a odměny vás neminou!
Pokud jste členkou věrnostní klubu Hello Member na hm.com, můžete neomezeně čerpat z portfolia výhodných nabídek, jako je 10% sleva na celý první nákup; 60Kč slevový voucher za každých nasbíraných 2000 bodů nebo nakupovat vybrané produkty za speciální ceny. A i když se to může zdát jako maličkost, virtuální podstata členství vám luxusně ulehčí život — v rámci aplikace totiž máte vše na jednom místě – od členské karty přes objednávky až po elektronické účtenky.
A protože H&M jede dlouhodobě na vlně udržitelnosti, to samé očekává od svých zákazníků. Při sbírání takzvaných Conscious bodů se benefity množí. Příklad? Pokud si odnesete nákup ve vlastní tašce, připíšou vám na účet 50 bodů. Pakliže donesete staré oblečení, můžete se těšit na rovných 100 bodů a body sbíráte i za nákupy. Při nákupu proto pečlivě zaostřete na položky se štítkem Conscious a užívejte si skvělé možnosti, které H&M poskytuje.