„Přestože jsme úspěšní v online prodeji obuvi a doplňků, rozhodli jsme se zaměřit na offline provoz, protože paradoxně v době popularizace on-line nakupování, existuje stále velmi početná skupina lidí, kteří si chtějí produkt vyzkoušet a osahat před koupí,” vysvětluje e-commerce ředitel Mikołaj Wezdecki. A že je nákupní prostor obrovský, dokládá plocha 1 800 metrů čtverečních a personál čítající 80 lidí. Obchod se ale nepodobá dosud známým obchodům s oblečením. Je to místo, kde se technologie setkává s módou!
Téměř 500 značek na jediném místě
Obchod eobuv.cz a MODIVO mixují portfolio hned několika stovek značek jako třeba Converse, New Balance, Nike, Guess, Fila a PINKO. Všechny kousky jsou přitom prezentovány na tabletech a multimediálních obrazovkách. O to větší nákupní zážitek vás čeká! Stačí se jen pohodlně uvelebit na pohovce, vzít do ruky tablet a těšit se z výběru...
Módní kousky za vámi samy dorazí ze skladu rovnou do kabinky
Když sháníte nové boty, do kabinky vůbec nemusíte — usměvavý personál vám krabici s párem obuvi přinese na vaši pohovku, kde si je budete moct nerušeně vyzkoušet. A co když zatoužíte po novém oblečení? Začátek nakupování je obdobný — prostě si na tabletu dle svých parametrů zadáte, co chcete vyzkoušet, uvedete své telefonní číslo (jen pro účely související s objednávkou) a počkáte na SMS. Jakmile vám zpráva o tom, že zboží ze skladu dorazilo, pípne, přesunete se do zkušební zóny, kde jen personálu ukážete čárový kód z textovky.
9 kabinek, které vás přenesou do světových metropolí
V rámci prodejny je k dispozici devět interaktivních zkušebních kabinek, kam jsou do tří minut od objednání doručeny vybrané produkty mířící ze skladu situovaného přímo v obchodě. Každá kabinka je navíc pojmenována po některém z evropských měst — a abyste si navodila při zkoušení tu pravou atmosféru, můžete si dokonce zvolit, jaký druh osvětlení vám vyhovuje — ať už je to denní, noční, nebo kancelářské. Součástí zkoušecího prostoru je také velký displej, na němž se zobrazuje zboží, které za vámi doputovalo a už na vás čeká na stěně vyskládané ramínky s věcmi pro vás. Po celou dobu zkoušení navíc máte možnost prostřednictvím tabletu přímo v kabince objednat daný produkt v jiné velikosti nebo barvě. Vy si na obrazovce označíte kusy oblečení či obuvi, které vám padnou a berete — nicméně nikam je odnášet nemusíte, jednoduše je necháváte a pokračujete k pokladně. No, není to zábava?
Hybridní koncepty eobuv.cz a MODIVO konečně v Praze!
Eobuwie.pl S.A je lídrem na trhu v oblasti online prodeje obuvi a doplňků ve střední a východní Evropě, celkově nabízí přes 170 000 tisíc produktů od více než 580 značek. Tento gigant zároveň úspěšně rozvíjí vlastní e-commerce s módou MODIVO, a to hned na 13 trzích. V domácím Polsku funguje výše popsaným hybridním konceptem phygital už 27 obchodů a další budou přibývat. A pro svoji první zahraniční kamennou prodejnu zvolil právě Prahu, protože i eobuv.cz se stala jejich první zahraniční online pobočkou v roce 2014 a český zákazník ji dobře zná.