Vintage vibe: Nová kolekce se nese v duchu rafinovanosti a okázalosti

Měření

Kousky z nové kolekce zaujmou hlavně propracovaným designem a neotřelým vzhledem. Jsou troufalé a rafinované, a tedy dokonalým protijedem na podzimní „nenáladu“, ať už způsobenou stresem a únavou, nebo jen chladnějšími dny na dohled. Nadchne vás pestrá paleta barev v tónech mahagonové, karamelové a khaki, ale i netradiční kombinace materiálů – lesklá kůže se snoubí s třpytivými povrchy i měkoučkými úplety, tolik typickými pro roky dávno minulé. Právě návrat k retro a vintage stylu je pro tuto kolekci naprosto klíčový. ‚‚Jde o opravdu jedinečné kousky, skutečné ikony šatníku. Naším cílem je nechat módu zazářit,‘‘ popisuje podstatu kolekce hlavní designérka H&M womenswear divize Eliana Mesgalos.

Nová vize stylu

Slovo, které tuto kolekci vystihuje – a které je zřejmé hned na první pohled – je rafinovanost. A taky vintage okázalost. Nálada poloviny století je patrná v oblecích, včetně oversized sak a mini sukní, nechybí ani kožené, vlněné či semišové kabáty. Zdobnost je minimální, punc originality dodávají stříbrné cvočky, drobné korálky nebo jemná síťovina. Ani v této kolekci není nic tím, čím se na první pohled zdá být: huňaté kožichy plné vrstev, které lze libovolně skrývat a zase odkrývat, úpletové sukně různých střihů a délek, jež je možné kombinovat se svetry, roláky i vestami, nebo rafinované šperky s geometrickými prvky, které rozvíjí monotónnost všudypřítomného tichého luxusu. Prim hraje originalita, která jde ruku v ruce s elegancí a nadčasovostí.

Galerie: Vintage vibe kolekce H&M

Oslava módy a hudby

Letošní kampaň oslaví značka H&M skutečně ve velkém. Počínaje Londýnem, kde začátkem září proběhla velkolepá akce, jíž se zúčastnily třeba modelky Naomi Campbell, Iris Law a Shay Mitchell nebo herec Ncuti Gatwa, se oslavy módy přesunou postupně do osmi různých evropských měst. Na programu přitom nebudou jen módní přehlídky, ale i taneční a hudební vystoupení včetně interaktivních prvků a instalací, pop-up koncerty či vystoupení světoznámých DJs.‚‚Je nám ctí spolupracovat s hudebními ikonami, jako je Charli xcx. Je symbolem svobody, odhodlání, sebedůvěry a novátorství, které jsou pro módu a naši značku naprosto zásadní,‘‘ uvedla kreativní poradkyně Ann-Sofie Johansson. H&M tak znovu potvrzuje DNA značky, která je otevřená široké veřejnosti. Jedinečných klubových nocí se totiž může zúčastnit doslova kdokoliv, stačí si podat přihlášku na sociálních sítích. A jaké budou další zastávky? Třeba Stockholm, Berlín, Hamburk nebo Mnichov…