Jsou šik. Jsou sexy. Jsou klasické i opravdu trendy! Pokud bychom si měly vybrat jen jeden jediný důvod, proč se těšíme na podzim, pak to budou právě kozačky. Nikdy jich není dost a v posledních letech se zdá, že je nutně potřebujeme mít v redakci v každé barvě. A klidně i víckrát. Hlavní role tentokrát patří nové kolekci Kazar. Polská značka prémiových bot byla založena v roce 1990 a od samého začátku neustále buduje svou pozici, nabízejíc zákazníkům obuv, tašky a kožené doplňky navržené s vášní a v souladu s globálními trendy.
O úspěchu značky však rozhodl nejen produkt, ale rovněž takové prvky, jakými jsou nejvyšší standardy v oblasti služeb zákazníkům, jednotná marketingová strategie nebo vizuální identifikace hluboce zakořeněná v povědomí příjemců. Po téměř třiceti letech se značka rozhodla oživit svůj image, představit nové logo a nový monogram.
Nová tvář značky je výsledkem měnících se realit světa designu, nových trendů, kterými se řídí, a touhy vytvořit harmonickou a jednotnou nabídku, v níž jde moderní design výrobků ruku v ruce s moderní identifikací. Nové logo je aktualizovanou verzí toho současného. Největší změna se týká monogramu.
Základem identifikace bylo doposud písmeno K – bylo viditelné na takových prvcích, jako je monogram na podrážce nebo zapínaní kabelek. Tvořilo rovněž prvek organicky rozpoznatelný a identifikovaný se značkou. Nový monogram může být vnímán jako zcela revoluční změna. Tento dojem je však mylný. Značka se nijak neodtíná od svého dědictví a komunikace vypracované v průběhu let, naopak – nový monogram je kombinací dvou spletených písmen K, díky čemuž získává na významu a symbolice. Ztělesňuje blízkost a přivázání, je plný zalíbení a vášně.
Zamilovala jste se stejně jako my? Pak můžete pro své vysněné kousky vyrazit přímo do obchodu Kazar, který se nachází v nákupním centru Westfield Chodov nebo v obchodním domě OC Nový Smíchov v Praze.