Značku založila v roce 1980 venezuelsko-americká módní návrhářka Carolina Herrera a stala se tak úspěšnou, že oblékala třeba i různé první dámy Spojených států, včetně Jacqueline Kennedy Onassis, Laury Bush nebo Michelle Obama. Herrera se stala módní ikonou, její značka pak synonymem elegance a sofistikovanosti. „Carolina Herrera vždy zdůrazňovala, že krása není jen o vzhledu, ale především o tom, jak se cítíte. Klíčové je sebevědomí a komfort – pokud se cítíte dobře ve svém oblečení, odráží se to i na vašem vystupování.“ Vyprávěla přítomným v rozhovoru se šéfredaktorkou ELLE Theou Prokop brand manažerka značky Carolina Herrera Iveta Marková. Dnes se můžeme inspirovat jejím jedinečným stylem. Mluví se o tom, že Carolina Herrera sází na jednoduché, ale dokonale propracované kousky. Není třeba přehnané zdobnosti, důležitá je promyšlená kombinace barev a střihů. Celkový dojem pak dotváří výrazná vůně. „Každá žena se cítí sebevědomě v něčem jiném. Já osobně si například na pracovní schůzky vybírám vůni, která mi dodá pocit elegance a sofistikovanosti, jako je například ikonická Good Girl a naopak na večírky volím smyslnější a odvážnější vůni, jako je Very Good Girl Elixir. Každý si může najít to své.“ Pokračovala brand manažerka značky. „Každá žena má v sobě dvě stránky – něžnou a odvážnou. Carolina Herrera podporuje ženy v tom, aby objevily a přijaly obě své podoby. Nejde o rebelii, ale o zdravé sebevědomí a odvahu jít si za svým.“

A jakou ženou chcete být vy?
Toho dne jsme se seznámili s novinkou, která navazuje na úspěšnou řadu Good Girl. Parfém Very Good Girl Elixir, nejintenzivnější verzi ikonické vůně Good Girl, která si podmanila svět svou odvahou a ženskostí. Její luxusní kompozice přináší bohatý akord černé třešně, vášnivou červenou růži a smyslnou vanilku, čímž vytváří dokonalou rovnováhu mezi nespoutanou energií a sofistikovanou elegancí. Výrazným symbolem je také vysoký podpatek, což se odráží i v designu flakonů parfémů. „Podpatky nejsou jen módním doplňkem – dodávají ženě pocit síly a elegance. Okamžitě změní držení těla, přidají na výšce i sebedůvěře. Proto je ikonický tvar lodičky na jehlovém podpatku nedílnou součástí našich parfémů.“ Popsala brand manažerka značky Carolina Herrera. Flakon ve tvaru lodičky nyní přechází z hypnotické červené do tajemné černé, zdůrazněné zlatými detaily, které evokují sílu a glamour. Jen podtrhuje fakt, že Very Good Girl Elixir je manifestem smyslnosti, který nám dovolí být přesně takovou ženou, jakou chceme být – odvážnou, nezapomenutelnou a naprosto neodolatelnou. „Tento parfém je výraznější a hravější než jeho předchůdci. Klasická varianta Good Girl je postavená na jasmínu, zatímco nová verze obsahuje tóny růže a černé třešně. Je to parfém pro ženy, které chtějí vystoupit z davu.“ Doplnila brand manažerka značky Carolina Herrera Iveta Marková.
Vůně, která inspiruje
Kromě nové vůně Very Good Girl Elixir jsme si mohli vyzkoušet všechny předchozí parfémy a objevit tak svou oblíbenou vůni. U jednoho stolu jsme se občerstvili skvělým jídlem od letenských hostitelů Cruz, inspirovaným latinskoamerickými kořeny Caroliny Herrery a třešňovou limonádou a dezerty ve stylu Very Good Girl Elixir. A na konci jsme si vytvořili vlastní papírovou růži a na památku si ji ovoněli. Podvečer se pomalu chýlil ke konci, ale jeho esence zůstala ve vzduchu – stejně jako nezaměnitelná vůně Very Good Girl Elixir. Možná to byla kombinace třešně, růže a vanilky, možná atmosféra plná elegance a sebevědomí, ale odcházeli jsme s pocitem, že krása není jen o tom, co nosíme, ale hlavně o tom, jak se cítíme. A pokud nás setkání něco naučilo, pak to, že každá žena si může vytvořit svůj vlastní příběh – ať už voní po odvaze, smyslnosti nebo nekonečné svobodě.