No planet B
Řeč je o oslňující novince Prada Paradoxe, která oslavuje mnohorozměrné sebepoznávání a vlastní vyjádření v neustálém vývoji každé ženy. Při vývoji parfému se Pradě podařilo sladit kreativitu a odpovědnost, takže jednotlivé složky jsou získávané šetrně a z udržitelných zdrojů. Samotný flakon je navíc možné doplňovat z náhradních náplní, což umožňuje snížit množství obalového materiálu. Obaly jsou recyklovatelné, včetně krabiček a flakonů.
Symfonie jedinečnosti
Vůně ukazuje složitost a osvobození, které se dostaví, když přijmete, že ženskost je zkrátka nedefinovatelná a záhadná. Každá z vás představuje ukázku různorodých osobností, které se neustále vyvíjí. Tato nadčasová vůně kytice bílých květů v sobě ukrývá avantgardní rys. Je uzavřená v trojúhelníkovém flakonu a zahrnuje všechny paradoxní dimenze parfému a sebe sama.
Stabilní rozpolcenost
Flakon Prada Paradoxe je inspirován původním ikonickým logem značky Prada, ale ukazuje se novým způsobem. Od ostatních flakonů se liší minimalistickým a luxusním provedením. Jeho tvar v sobě nese i symboliku: sice je nahnutý na stranu, ale přesto stojí naprosto pevně a stabilně. Navíc se ukrývá v krabičce, na které najdete QR kód, díky jemuž můžete hlouběji prozkoumat svět Prada Paradoxe, jako třeba zážitky s rozšířenou realitou, filtry nebo obsah ze zákulisí.
Nové a udržitelné technologie
Prada Paradoxe oslavuje mnohorozměrnost v souhře protikladů a prostřednictvím kontrastů nově definuje intenzivní smyslnost. Dominantní tóny neroli a jasmínu dolňují nadčasovou vůni kytice bílých květů, která se prolíná s čichovým podpisem akordů Ambrofix a Serenolide.
Ambrofix se obvykle používá ve vůních pro muže a jde o inovativní ambru získávanou biokonverzí z přírodních zdrojů a přináší tak silný, stabilní a autenticky dřevitý tón jantaru. Ambra se získává z cukrové třtiny, nikoliv ze šalvěje.
Prada Paradoxe také přichází s novou technologií – extrahuje vůni poupěte neroli ještě před jeho otevřením. Serenolide je jednou z nejpronikavějších vůní na světě a jde o molekulu pižma. Voní intenzivně a intimně a je patrná hned mezi svrchními tóny.
Několik osobností v jedné
Tváří celé kampaně Prada Paradoxe se stala Emma Watson. V povedeném reklamním spotu si nejen zahrála, ale navíc ho i sama režírovala. Spot je jejím osobním vyjádřením a vhledem do mnoha odlišností její osoby. Emma je umělkyně, aktivistka, herečka a především žena – všechny tyto aspekty v ní pulzují a není možné je definovat. A to je paradox.