Praha, Na Příkopě. Na něco takového beauty nadšenci dlouho čekali. Půjde o jedenadvacátý obchod v České republice a o docela nejvýznamnější. A to nejen pro svou adresu na jedné z nejdražších ulic v Praze, ale i pro celou řadu dalších superlativů. Slibuje jedinečný zážitek z nakupování, který kombinuje moderní technologie s personalizovanými službami.
Kus historie se potkává s budoucností krásy
Kosmetický řetězec se usídlí v klasicistní novostavbě ze 40. let 19. století, navazující na funkcionalistickou pasáž Černá růže od Oldřicha Tyla z 30. let století minulého. Dům je důležitým bodem na pulsující ulici, která se řadí mezi nejvýznamnější nákupní třídy ve střední Evropě. SEPHORA obsadí rovnou dvě patra tohoto architektonického unikátu. „Jsme nadšeni, že můžeme otevřít naši novou vlajkovou prodejnu právě zde, na nejfrektovanější pražské ulici. Tato dvoupatrová prodejna bude zrcadlem našeho závazku poskytovat našim zákazníkům ty nejlepší produkty a služby. Ve spodním patře se nacházi dedikovaný prostor pro poskytování servisu zákazníkům. Od kosmetických ošetrení ve skincare kabině, přes vlasovou diagnostiku až po digitální diagnostiku pleti – tato prodejna posouvá nákupní zážitek na novou úroveň.“ Vypráví Country Director SEPHORA Czech Republic, Afrodyta Baran.
Místo pro všechny
SEPHORA je známá svou širokou nabídkou kosmetických produktů od předních světových značek. Nový flagship store nebude výjimkou a nabídne kompletní sortiment kosmetiky, péče o pleť, vlasy i tělo a doplňky pro wellbeing, navíc zde budou k dispozici exkluzivní produkty a limitované edice, které zákazníci nenajdou nikde jinde v Praze. V nabídce Na Příkopě nebudou chybět ikonické značky jako Natasha Denona, Rare Beauty, BYOMA a Tarte. K oslavě otevření flagshipu bude exkluzivně představena i značka Charlotte Tilbury, dostupná pouze na této prodejně. Kromě bohatého sortimentu zde zákazníci najdou také interaktivní zóny, kde si mohou vyzkoušet nejnovější trendy a konzultovat s odborníky v oblasti líčení a péče o pleť. Zákazníci budou moci využít odborného poradenství v oblasti péče o pleť a líčení, které poskytují profesionálové vyškolení přímo v SEPHORA.
Sejdeme se Na Příkopě?
Slavnostní otevření nového flagship store Sephora je naplánováno na 14. června 2024. Při této příležitosti se zákazníci mohou těšit na speciální akce, dárky a exkluzivní slevy. Prvních 100 zákazníků navíc obdrží dárkový balíček s kosmetickými produkty jako poděkování za jejich návštěvu. My budeme u toho, budete i vy?