Jedinečný flakon, v němž se mísí esence evokující ten nejkrásnější cit, představí na ELLEphorii i Coach. Jeho novinka Coach Love pro ženy je inspirovaná rozechvívajícím pocitem lásky a všemi jedinečnými způsoby, kterými ji vyjadřujeme. Jednoduše oslavuje lásku ve všech podobách. Parfumér Antoine Maisondieu tak vytvořil dynamickou vůni vypovídající o jedinečné povaze intimního citu. Jej univerzálně prožíváme, ovšem vyjadřujeme ho vždy individuálně.
Jak voní dynamická láska?
Ve flakonku se snoubí hravost divokých jahod a šťavnaté mandarinky, které koření listy růžového pepře. Mix ingrediencí objímá rudá sametová růže, květy vonokvětky a jasmín sambac. Zahřejí vás akcenty cedrového dřeva, specifická a velmi oblíbená pryskyřice benzoe i jantar. Tato květinově-ovocná parfémovaná voda promluví jazykem lásky mnohem intenzivněji, než kdybyste použily tisíce slov. „Jazyk lásky je univerzální, a přitom jedinečný pro každého z nás. Každá love story je příležitostí k tvorbě nových slov a rituálů. Coach Love oslavuje tvorbu křehkého jazyka, který vyjadřuje velkolepost pocitu lásky - nejsložitějšího k vyjádření, ale přitom nejkrásnějšího,“ odhaluje tajemství nové vůně parfumér Antoine Maisondieu.
Flakon jako pocta řemeslu
I flakon Coach Love plní svoji funkci. Vždyť právě tyto lahvičky nám zdobí toaletní stolky, mají dekorační roli. Coach Love oblékl sytě červený háv, odstín rudé, jenž symbolizuje barvu vášně a představuje odkaz na dědictví značky v oblasti kožedělné výroby. Rozstřikovač je rovněž důmyslný, má tvar ikonického otočného uzávěru kabelek. Lahvička je parádivá, zdobí ji klasický řetízek včetně přívěsku ve tvaru srdíčka. Krabičku s ikonickým logem koňského povozu zdobí jemná textura kůže v sytě červeném odstínu. Coach Love představuje tedy i ideální dárek zabalený v luxusu.
Od kůže přes módu až po parfémy
Brand Coach vznikl v roce 1941 v New Yorku jako malá rodinná firma s pouhými šesti řemeslníky. Jeho specializací byla kůže, z níž zaměstnanci vytvářeli jedinečné kabelky a peněženky. Zakladatel Miles Cahn se na počátku inspiroval typickou americkou tradicí, baseballem, a s ním spojenou obnošenou baseballovou rukavicí, jež je měkká na dotek a postupně si získává nezaměnitelnou patinu. Tato signatura specifikuje značku dodnes. Na pozadí inspirace vizí kreativního ředitele Stuarta Veverse a inkluzivního,odvážného ducha jeho rodného města, vyrábí značka trvalé věci, ve kterých se budete cítit sami sebou. Parfémy značky pak odráží její velkoměstský styl a řemeslnou tradici výroby kožených doplňků. Navodí nenucenou cool náladu, hravost a barevnost. Značka Coach je také velmi otevřená a štědrá společnost podporující lidská práva. Od roku 2008 šíří své filantropické aktivity skrze nadaci The Coach Foundation, kdy rozděluje miliony dolarů z příjmů společnosti pro charity na podporu zdraví žen, vzdělání dětí, veřejné parky a kulturu v New Yorku a pomoc po katastrofách po celém světě.
Již 3. ročník festivalu krásy ELLEphoria se uskuteční 3. - 5. listopadu v Praze.
Tři dny plné novinek, trendů a cenných rad od odborníků, celebrit, influencerů a těch, kdo dbají o krásu. Budeme se věnovat oblastem make-upu, vlasů, nehtů, péče o pleť, anti-aging a wellbeing. Během těchto dnů se dozvíte, jak správně pečovat o tělo i duši, abyste se cítili krásní a plni energie.
Můžete se těšit na bohatý program jak na pódiu, tak mimo něj, doprovodní výstavu s více než 50 značkami, workshopy, diagnostiku pleti, individuální poradenství, soutěže a spoustu vzorků a hodnotných dárků, které pro vás budou připraveny přímo na místě. Vstupenky zakoupíte na https://ellephoria.cz/cs