Za vším stojí jeden muž
Jméno jeho je pan Shu Uemura. Ten v roce 1955 získává práci vizážisty v Hollywoodu, kde mimo jiné dohlíží na líčení herečky a držitelky Oscara Shirley Maclaine, a to při natáčení filmu Moje Gejša, který byl do kin uveden v roce 1961. Pozoruhodně ji proměňuje v japonskou gejšu, s lehkostí a znalostí kultury sobě vlastní. Nejen díky tomu jeho pověst stoupá a pan Uemura se stává oblíbeným hollywoodským maskérem mezi slavnými hvězdami. Líčí například i Franka Sinatru.
V roce 1965 pak otevírá ve svém rodinném domě v Tokiu ateliér líčení a nabízí soukromé lekce začínajícím vizážistům. Jde o něco v té době neobvyklého, on se však rozhodl o své znalosti nabyté doma i v Hollywoodu podělit. O dva roky později však zahajuje skutečnou revoluci na poli krásy. Představuje totiž čistící olej Unmask, dokonalý produkt pro mytí a přípravu pleti pro následné líčení. Nad pletí totiž Uemura přemýšlel jako nad malířským plátnem. A aby tahy štětcem byly plynulé a nechaly génia tvořit výsledné dílo, musí být plátno kvalitní a čisté...
Svůj první butik krásy Shu Uemura otevírá v tokijském Omotesandu nedlouho poté. Představuje přelomový přístup k nakupování beauty produktů – jsou opatřeny jednoduchým a průhledným obalem umožňují ženám i profesionálním vizážistům okamžitě experimentovat s barvou. Tento bezprecedentní styl otevřeného testeru byl později označen za skutečnou revoluci v maloobchodním prodeji kosmetiky. Svou první ucelenou kolekci make-upu odhaluje v roce 1968 a v následujících letech také uspořádá první pódiové líčení na světě. Hvězda beauty mága stoupá stále výš a výš.
Se stejně neochvějnou vášní pro vytváření inovativních produktů v péči o pleť a líčení rozšířil pan Uemura své kosmetické znalosti a v roce 2007 uvedl na trh značku shu uemura art of hair. Jeho touhou bylo pozdvihnout kadeřnické umění na umělecký zážitek. A tak vznikla značka, kterou známe dnes. Čerpající z přírody a vědy, ovšem jednající s vášní a citlivostí umělce. Kruh se uzavírá.
Služba jako ceremoniál
Značku shu uemura art of hair definuje fascinující paradox hluboké japonské kultury – je nadčasová, luxusní a zároveň funkční. Čerpá z tradičního přístupu gejš v péči o vlasy, které přetavuje v inovativní posilující vlasové ceremoniály dostupné v salonech. Zajímavé je, že konkrétní řady vlasové péče jsou vždy inspirované starodávnými způsoby opečovávání se, které si v Japonsku ženy od pradávna osvojovaly, právě často ve spojení s přírodními zdroji. Zatímco řadu essence absolue definuje například rituál namáčení dřevěného kartáče do raw kaméliového oleje a následné rozčesávání vlasů pro hydrataci a lesk, řadu izumi tonic zas koupele vlasů v rýžové vodě pro posílení a zahuštění.
Zn.: Vyrobeno v Japonsku
Z Tokia do celého světa, přináší shu uemura art of hair odborné znalosti asijské krásy prostřednictvím umění vlasů, které do DNA značky vnesl legendární japonský vizážista a kadeřník. Jedinečné produkty a nástroje jsou vyrobené v duchu inovací, mikrodetailního japonského řemeslného zpracování a oslnivého spektra barev. Značku definují vizionářské výtvory v oblasti péče o vlasy, opředené radami profesionálních kadeřníků, kteří jsou zároveň umělci. S důrazem na uměleckou stránku, která je jejím srdcem, se make-up a kadeřnické umění vzájemně doplňují, aby vytvořily celkovou harmonickou krásu ve vašich službách.
Unikátní ingredience, to je oč tu běží
Shu uemura art of hairve svých produktech propojuje dlouholeté zkušenosti s výživnými a ochrannými přírodními oleji a vůněmi, které spojuje ve velice vzácné a ryze přírodní ingredience s průkopnickými vědeckými poznatky. Tím vytváří účinné receptury, které dokáží povznést péči o vlasy a vlasové umění do nových výšin. S mnohými z ingrediencí se jinde pravděpodobně nesetkáte...
Rýžový extrakt. Výtažek z rýže, který je známý svými silnými ochrannými a hydratačními účinky, v kombinaci s technologiemi shu uemura co-emulsion a ultima-6 vytváří regenerační formuli pro vaše kadeře. Najdete jej v řadě ultimate reset.
Rýžová voda z japonských zdrojů je pak vysoce kvalitním rýžovým výtažkem vyrobeným ze specifických rýžových proteinů unikátní enzymovou metodou. Ty jsou bohaté na aminokyseliny, vitaminy skupiny B, vitamin E, minerály, antioxidanty a jsou proslulé obnovou poškozených buněk a schopností podpořit pružností vlasů. Rýžová voda dominuje řadě izumi tonic.
Ashitaba, nebo česky ašitaba, pochází ze sopečného ostrova Hačidžodžima a jde o prastarou japonskou rostlinu s mimořádnými samoregeneračními účinky. Její sílu můžete objevit v řadě ashita supreme.
I přírodní horké prameny onsen, které se vyskytují po celém Japonsku, jsou jednou z inspirací a především složek produktů. Jsou dobře známé pro své omlazující a antistresové účinky a přitahují místní obyvatele i návštěvníky, kteří hledají fyzickou a duchovní detoxikaci. Blahodárnou sílu horkých pramenů pocítíte v hloubkově čistících přípravcích značky.
Japonská bílá pivoňka. Tento symbol čistoty, pocházející z japonské Nigaty, je pěstován tak, aby kvetl nepřetržitě po dobu patnácti let. Je bohatá na antioxidanty a má protizánětlivé vlastnosti, na vlasová vlákna působí vyživujícím a zklidňujícím účinkem. Objevíte ji v řadě yūbi blonde.
Dostupné exkluzivně na notino.cz a ve vybraných kadeřnických salonech, více se o značce dozvíte zde. Objevte také pět nejlepších produktů, které vás přenesou do světa zázračných rituálů u vás doma.