Monika Bagárová a její vášeň

 

Textem nového singlu vyzývá fanoušky, aby se nebáli být sami sebou a bojovali za svoje sny, vášně a potěšení. Díky chytlavému motivačnímu textu je snadné si zpěvačku představit jako malou holku, která v zrcadle vždy viděla to, co nikdo jiný – ikonu a hvězdu ve vyprodaných koncertních sálech. Její fanoušci měli možnost tento přerod sledovat v přímém přenosu - od nesmělého, ale nepřehlédnutelného talentu v SuperStar až po neohroženou hvězdu, která o pár let později sama usedla v porotě této soutěže.  

V klipu, který se vizuálně inspiroval zmrzlinou Double Gold Caramel Billionair značky Magnum, se Monika představila jako žena mnoha tváří s mnoha různými sny.   

“Uvědomila jsem si, jak je v životě důležité mít něco, pro co se můžeme nadchnout a vložit do toho krásnou a tvořivou energii. Píseň je odkaz všem, aby si udrželi jiskru a našli pod vrstvou svého všedního života vášeň, odvahu a sílu pro naplnění svých snů." popisuje zpěvačka a ambasadorka značky Magnum.  

 

 

„V českém showbusinessu by člověk těžko hledal osobnost, která více souzní s myšlenkou aktuální kampaně značky Magnum“ říká Lenka Matějková, spoluzakladatelka komunikační agentury CoolSisterz, která již několikátým rokem pro značku připravuje projekty na sociálních sítích.  

Monika se nikdy nebála snít ve velkém a překročit hranice vlastní, i ty nalinkované společností. Její životní příběh je tak důkazem, že vaše osobnost není jen to, co je viditelné na první pohled. Že má smysl jít si za svým, překonávat předsudky a pracovat na tom, aby člověk našel to, co právě jemu přináší skutečnou radost. Právě schopnost se odlišit a nebát se jinakosti byla pro Moniku cestou k úspěchu. Stejné poselství nese i letošní komunikace značky Magnum a Monika Bagárová tak byla na post ambasadorky přirozenou volbou.  

 

Magnum

 

Hudební stránku singlu si vzali na starost producent Maiky Beatz, Monika Bagárová a snoubenec zpěvaččiny sestry Michael Slivka. Ten se ostatně podílel i na tvorbě textu. Samotný videoklip vznikl ve spolupráci s produkční společností Craft Lab. „V klipu jsme chtěli ukázat Moniku nejen jako královnu, ale také jako snílka nebo obyčejnou holku před zrcadlem.“ Popisuje Ivan Číhal, jeden ze zakladatelů společnosti. Myšlenka globální kampaně Magnum tak rezonuje nejen v singlu, ale i vizuálním zpracování klipu.  

"Svůj návrat do hudebního světa po mateřské dovolené jsem si vysnila přesně tak, jak se to děje. Se skvělou písničkou, nádherným videoklipem a týmem šikovných lidi, které ta práce baví stejně jako mě. Čekala jsem, až bude správný čas a budu připravena skloubit  práci s péčí o Ruminku,” připomíná Monika Bagárová hlavní důvod její hudební pauzy. Ke všem jejím životním potěšením totiž v loňském roce přibyla dcera a Monika tak může odhalovat další vrstvu své osobnosti – mateřství.   

 

Magnum

 

Magnum Double Gold Caramel Billionaire přináší ten nejdekadentnější zmrzlinový zážitek, a to díky spojení sametových vírů dvou delikátních zmrzlin příchutě sušenka a pekanový ořech, politý slaně karamelovým krémem a nakonec obalený Gold čokoládou a sušenkami. Pro tuto zmrzlinu používá Magnum Gold čokoládu, jde o belgickou čokoládu zlaté barvy vyrobenou kombinací bílé čokolády a karamelu a bez použití barviv.