Jeho příběh připomíná storylines jak z hollywoodských filmů, těch o klukovi, co měl sen a nevzdal se jej. „V roce 1998 jsem byl fascinovaný tím, jak se všichni starají o své mazlíčky a pak jsem četl, že trhu s potřebami pro mazlíčky se nikterak nedotýkají ekonomické krize,“ řekl Philipp v jednom z rozhovorů pro Financial Times. Pozorování mu vnuklo nápad, a tak si půjčil několik tisíc tehdy ještě německých marek, v dnešním přepočtu asi deset tisíc euro a začal podnikat. Jeho první krok? Ocelové pelíšky pro psy. Ze začátku jich tolik neprodal, ale po chvilce jeho objednávková linka jako by bouchla. Pak začal s nábytkem. Krokodýlí stolky? Extravaganci se meze v případě Philippova podnikání meze nikdy nekladly.
„Potřeboval jsem udělat něco, co bude odlišné od zbytku dostupných kusů na trhu, jinak bych vypadal jen jako wannabe,“ dosvědčuje Philipp Plein svou kuráž, s níž překračoval hranice. Má jen jedno pravidlo: „víc je vždycky víc“… Co je drzé je správné, co je divoké je dobré. Brzy brilantní kreativec dřímající v Philippové hlavě dokázal vydělat přes čtyři miliony euro, a to byl teprve začátek.
Ready-to-wear otevřela dveře do úplně nového světa. Světa fantazie, možností, inspirace a bezbřehé kreativity. Florální křívák s pyramidkami? Philipp Plein míchá to co na první pohled nejde a činí z toho nové standardy streetwear luxusu. Poslední opulentní tvůrce svého druhu v Evropě. Je v podstatě ztělesněním všeho, čím módní establishment opovrhuje, on proti němu však vydatně bojuje a na tom je něco neskutečně magnetického, co nelze než milovat. Prohlédněte si jeho podzimní kolekci v naší galerii a nechte se zlákat jeho stylem v pražském butiku na adrese Pařížská 21.