Celý módní svět s úžasem sleduje, jak pandemie koronaviru uvrhla fashion byznys do letargie. Je čas na změnu, a vnímá to i Virgil Abloh, umělecký ředitel pánské sekce Louis Vuitton. V čele se svou novou kolekcí vyráží na tour po světě. To však není jediná novinka, se kterou přišel. Pro WWD uvedl, že se značka od tohoto okamžiku stává takzvaně “seasonless”.
Kolekce s názvem “Message in a Bottle” (“Zpráva v láhvi”) bude představena veřejnosti na „turné“ mezinárodních akcí od Paříže, přes Šanghaj, až po Tokio. Tento formát je důkazem toho, že Virgil Abloh, klade důraz na diverzitu, inkluzivitu a jednotu. Na této cestě, která se případně rozšíří o další destinace, se kolekce bude transformovat v organickém dialogu s různými kulturami a národy světa. Půjde o svobodný rozhovor mezi značkou a její klientelou a příznivci. Tento koncept posouvá hranice tradičních konvencí módy a sezónnosti. Součástí je i mnohostranná iniciativa udržitelnosti, vrámci které mohou být jednotlivé modely recyklovány, vylepšovány nebo znovu prodávány ve své původní podobě.
Zoooom a jeho parta
V hlavních rolích nové kolekce Louis Vuitton se objevují animované postavy Zoooom a jeho parta. Ti se vydávají jako černí pasažéři na člunech po Seině do celého světa. Po dlouhé plavbě, tedy konkrétně 6. srpna, zásilka konečně dorazí do Šanghaje a módní přehlídka pánské kolekce Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2021 může konečně začít. Zoooom a jeho kamarádi, kteří již nejsou jen nakreslení, ožívají spolu s kolekcí, která zkoumá oblíbené téma Virgila Abloha: chlapectví a pohled dítěte na svět.
Každá postavička je jiná a spolu dohromady představují hlubokou víru v inkluzivitu, která je přítomna ve všech pánských kolekcí Louis Vuitton. Poté se kolekce vydá na další cestu – do Tokia, kde proběhne třetí módní přehlídka. Pánská kolekce jaro/léto 2021 razí filosofii upcyklingu, která je tvůrčí premisou této nové kolekce: nové oblečení a doplňky kreativně přepracované ze starého materiálu, „staré známé“ kousky z kolekce podzim/zima 2020, originální kombinace již jednou použitých nápadů.
ELLE PŘÍMO VE VAŠÍ SCHRÁNCE S POŠTOVNÝM ZDARMA
Nechcete přijít o nové číslo? Nechte si ho poslat domů. Výtisk vám doručíme až ke dveřím po celé České republice za stejnou cenu jako v obchodě, aniž byste museli platit poštovné. (Akce platí pouze pro ČR.)