Italská ikona Chiara Ferragni
Nejznámější italská influencerka začala blogovat v roce 2009 během svého studia práv. „Začala jsem s The Blonde Salad v nejlepší možný čas,“ řekla v roce 2017 magazínu Forbes. „Tehdy se ve světě začalo mluvit o fenoménu módních blogerů a značky mě začaly oslovovat hned od začátku.“ Okamžitě začala pracovat na sponzorovaných postech a reklamních kampaních pro Guess, Gucci či Chanel a začala si připravovat entrée pro svou vlastní značku. Ta na sebe nedala dlouho čekat a její komerční úspěch byl přímo raketový - roztomilé boty, kabelky a další merch s logem mrkajícího oka se prodávají na celém světě, přičemž největší odbyt zaznamenávají kromě rodné Itálie v Číně.
Kromě vlastního módního brandu spustila Ferragni lifestylový web zaměstnávající rozsáhlý tým lidí, která konkuruje tradičním mediálním platformám. Ke svému módnímu byznysu přizvala i svou sestru Valentinu, která se díky totožnému příjmení a od Chiary prošlápnuté cestě také stala vyhledávanou módní infuencerkou. Aktuálně neprožívá italská módní ikona nejšťastnější období, protože jejímu manželovi a otci dvou společných dětí, italskému rapperovi Fedezovi na jaře diagnostikovali nádor na slinivce. Ve svých aktivitách ale neustává, naopak. Statečnost a pozitivní přístup její i zbytku rodiny jsou denně oceňovány neustále vzrůstajícím počtem followers na sociálních sítích a pozitivním zájmem médií, známých osobností i módních značek.
Beauty guru Estée Lalonde
Estée se ve svých 19 letech přestěhovala z Kanady do Londýna. Studovala na univerzitě a trávila spoustu času sama doma bez společnosti a podpory přátel. Sama později přiznala, že bojovala s depresemi a s duševním zdravím. Potřebovala si sama pro sebe vytvořit podpůrný systém, sociální bublinu, kde se bude cítit dobře a bezpečně. A tak začala blogovat. Sdílela své zkušenosti z přestěhování do jiné země, kde bylo všechno jinak, než byla doposud zvyklá. Po dvou letech blogování si založila kanál na YouTube a rozšířila svá témata na beauty, módu a životní styl.
Z koníčku, který měl pro ni původně představovat jakýsi druh terapie, se rychle stala práce na plný úvazek. Její sledovanost na sociálních sítích neustále roste. Estée zásobuje obsahem uživatele na YouTube, Instagramu, na svém vlastním webu a nedávno také spustila svůj vlastní podcast The Estée Lalonde show, kde si s dalšími influencery povídá o jejich kariéře, popkultuře, politice a dalších věcech. Aktuálně je ale nejvíce pyšná na svůj projekt Mirror Water. S depresemi, které se znovu ozvaly během pandemie covidu, přišla Lalonde na to, jak moc jí psychicky pomáhá očistný rituál koupele. Vytvořila vlastní udržitelnou značku koupelových produktů Mirror Water a nabízí je jako prostředek k vytvoření vlastní oázy klidu, bezpečí a sebereflexe.
Módní návrhářka Danielle Bernstein
Stejně jako všechny influ-kolegyně v tomto článku i Danielle začala blogovat při vysoké škole. Její blog WeWoreWhat, který odstartovala se streetstyle fotkami, rychle nabral na sledovanosti a pro Danielle se stal hlavním objektem jejího zájmu i příjmů. Od focení módy jiných značek plynule přešla k navrhování vlastních kousků a módních řad, které začala prodávat ve spolupráci s různými módními řetězci. Dnes už na nich Bernstein není nijak závislá – na svém webu WeWoreWhat prodává kompletní kolekce oblečení a doplňků.
Královna nevkusu Leandra Medine Cohen
Postavila svou jedinečnost a byznys na tom, že začala bloggovat o oblečení, které sice mužům připadá odpudivé, ale ženy ho zbožňují. To ji ještě před třicítkou vystřelilo mezi úspěšné byznysmenky a nejvlivnější osobnosti v módě. The Man Repeller, neboli „odpuzovačka mužů“ byl dokonalý název pro její blog, který se na ženskou módu a celkově ženský svět díval z trochu jiného, otevřenějšího a ostřejšího úhlu, než bylo do to doby zvykem. Témata jako depilace, menstruace, asexuální módní kombinace a podivné módní doplňky servírovala s potřebnou dávkou ironice a vtipu a tím se odlišila od všech ostatních líbivých fashion blogů. I přes svůj módní (ne)vkus je zbožňována módními magazíny, značkami a je pravidelných hostem fashion weeků. I přesto, že se pravidelně umísťuje na předních příčkách seznamu nejvlivnějších světových influencerek a pro ni a její web pracuje už nemalý tým lidí, zůstává stále velmi pokorná a normální.
Plus size bohyně Gabi Gregg
Gregg začala na svém blogu GabiFresh blogovat už v roce 2008 a proslula bezchybným výběrem outfitů na své kypřejší křivky. Virální se stal v roce 2012 její příspěvek, kde bez jakýchkoli rozpaků předvedla pruhované bikiny. Odstartovala tím projekt Fatkini, který dodával odvahu ženám větších velikostí bez strachu oblékat bikini a necítit se na pláži nekomfortně. Díky tomu vznikla kolekce plavek Swimsuits For All. V roce 2017 uvedla se spřátelenou influencerkou Nicolette Mason na trh plus-size oděvní řadu Premme, která ale o dva roky později skončila. Kromě svého webu a neustále rostoucích čísel sledujících pokračuje v empowermentu žen s větší oděvní velikostí a přináší jim prostřednictvím svého Instagramu svěží módní inspiraci.
Zdroj: Forbes.com, bigissue.com, thecurvymagazine, guestofaguest.com, weworwhat.com