Světoznámý baletní umělec Sergej Polunin je hvězdou nové kampaně

Tradice, precizní provedení, kvalitní materiály, etický přístup a estetika oscilující mezi slavnými érami nejen výtvarného umění charakterizují brýle z dílny proslulé hollywoodské značky Jacques Marie Mage, která je nově k dostání v Žilka Optik Studio. 

„Individualita je neodcizitelné právo, je to myšlenka, která vyžaduje své vlastní jedinečné výrazy,“ říká Jerome Mage, zakladatel značky Jacques Marie Mage. Když se ve dvaceti letech rozhodl přestěhovat z Francie do stále tepajícího Hollywoodu, ještě netušil, že jednou bude mezi jeho klienty patřit ta nejvybranější společnost. V roce 2001 si pod palmami slunného Los Angeles otevřel vlastní designové studio a třináct let poté přidal ke stávajícímu sortimentu i ručně vyráběné brýle. 

žilka

Brýle platí vlky

Vzácné materiály, nápadné geometrické tvary i společenská odpovědnost firmy: z každého prodaného modelu jde část peněz na ochranu některého z amerických národních parků. Momentálně se značka snaží pomoci při záchraně vlků v Yellowstonském parku. 

Pro rok 2019 vytvořil Jerome Magepět limitovaných kolekcí s názvy Optical, Vu Series, Vanguard, Cleaning Cloths a Circa. „Každý model je napojen na historickou osobnost, charakter nebo konkrétní událost. Souvislost můžete hledat ve tvaru brýlí, stejně jako v barvě obrouček. Najdete tam modely jako Sartre, Fitzgerald, kolekce Cleaning Cloths je inspirovaná tvorbou amerického malíře George Catlina,” popisuje modely brýlí Filip Žilka.  

Ambasadorem letošní kolekce nemohl být nikdo jiný než Sergej Polunin, ukrajinský tanečník, který je známý svou tvrdou pílí i nekonvenčním přístupem k tanci. Nekonvenční jsou i brýle Jacques Marie Mage, jež se vyrábí v malých limitovaných kolekcích a každý model je opatřen sériovým číslem. Celý proces se odehrává kompletně ručně v japonských a italských dílnách. 

Jerome Mage sahá ve svých návrzích po materiálech, jako jsou zlato, stříbro nebo acetát celulózy, což je tradiční japonský produkt získávaný z bavlny. „Je to poměrně měkký, ušlechtilý materiál, který je velmi praktický. Dá se snadno rozleštit, pokud si brýle někde škrábnete,” dodává Filip Žilka. 

Podívejte se do naší galerie na všechny vizuály nové kampaně:

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24