Světové i domácí novinky ze třpytivého prostoru šperků

 

Beyoncé a JAY-Z

Společnost Tiffany & Co. oznámila, že se v její nejnovější kampani oslavující moderní lásku představí slavný pár Beyoncé a JAY-Z. Značka Tiffany je synonymem největších světových milostných příběhů již od roku 1837 a debut kampaně „ABOUT LOVE“ představuje nejnovější vývoj nového kreativního směru luxusního šperkařského domu. Kampaň je výsledkem úzké spolupráce a společné vize manželů Carterových a společnosti Tiffany & Co.

„Beyoncé a JAY-Z jsou ztělesněním moderní lásky. Jako značka, která vždy symbolizovala lásku, sílu a sebevyjádření, bychom si nedokázali představit ikoničtější pár, který by lépe reprezentoval hodnoty Tiffany. Je nám ctí, že se manželé Carterovi stali součástí rodiny Tiffany.“ — Alexandre Arnault, výkonný viceprezident pro produkty a komunikaci Tiffany Co.

„ABOUT LOVE“ je první společnou kampaní této hvězdné dvojice, a symbolizuje spojení a oddanost. Milostný příběh manželů Carterových je ozářen ikonickým Tiffanyho žlutým diamantem a odehrává se na pozadí obrazu Jeana-Michela Basquiata Equals Pi (1982).* Toto umělecké dílo je od svého vzniku až do současnosti součástí soukromé sbírky a kampaň Tiffany je jeho prvním veřejným představením. Značka tak posouvá dlouholetou tradici spolupráce s newyorskými tvůrci na vyšší úroveň. Kampaň zároveň představuje novou identitu značky, ztělesňuje krásu lásky v čase a všechny její rozmanité podoby, a vytváří novou vizi lásky dnešní doby. 

 

Tiffany & Co.

 

Prsteny života

Eliška Lhotská Jewellery poprvé vytvořila ucelenou nabídku snubních a zásnubních prstenů. O nové zlaté a stříbrné kroužky rozšiřuje jak svou vůbec první a nejprodávanější kolekci, New Archeology, tak vítěznou řadu šperků SO. Minimalistické prsteny skrývají konceptuální poselství obou kolekcí. Jsou také jednou z novinek, s nimiž se značka ukáže na říjnovém Designbloku.

Z obdivu k vodě i vlastní obavy z její ztráty autorka a majitelka značky, Eliška Lhotská, vytvořila kolekci SO, se kterou loni zvítězila mezi šperkaři v cenách Czech Grand Design. Stejně jako životodárnou kapalinu i lásku ničí lhostejnost. Nové snubní a zásnubní prsteny SO tak mají být osobní připomínkou láskyplného pouta i zdánlivých samozřejmostí či prchavých okamžiků, které nám denně protékají mezi prsty. Dokonale vyleštěný povrch obrouček simuluje vodní hladinu. Některé tvary zpodobňují kapky vody zastavené v čase. Nové kroužky SO získaly svá jména podle největších nebo nejhlubších jezer po celém světe. Snoubenci je na e-shopu mohou najít také v setech, v nichž se „stékají“ vodní hladiny různých kontinentů.

 

 

Třpytivá ženskost v režii Apart

Vaši pozornosti by neměla uniknout ani podzimní kolekce šperků Apart! Troufáme si říci, že osloví každou ženu, která je sebevědomá, ví, co chce, umí zdůraznit své přednosti a dokáže popustit uzdu kreativitě. Tyto jedinečné třpytivé kousky s ladností balancují mezi odvážným designem, klasickou elegancí a módními trendy.  

A jak tedy módní diktát na nadcházející sezonu vypadá? Žhavým trendem budou květiny, náramky i náhrdelníky v boho stylu, vrstvené řetízky i přírodní kameny. 

Prohlédněte si podzimní kolekci Apart

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24