Vánoce jsou tady...
Gucci představuje svou novou sváteční kampaň Gucci Gift, vytvořenou pod vedením kreativního ředitele Sabata De Sarna. Kampaň se odehrává ve čtyřech kapitolách, z nichž každá zachycuje různé aspekty společných oslav, od elegance londýnského hotelu The Savoy přes zasněžené horské krajiny až po rodinná setkání a večírky v italské Florencii. Každý příběh propojuje motivy lásky, sdílení a významu rodinných vazeb. Kampaň zdůrazňuje kolekce plné nadčasového luxusu – ikonické kabelky Jackie 1961 a Bamboo 1947, lesklé GG Marmont edice či šperky Gucci Horsebit. Jedinečná cesta zachycuje podstatu sváteční sezóny prostřednictvím kreativity a radosti a zve k jejímu zdolání i vás.
Zlatý dům
Dior slavnostně v bangkokské čtvrti Ploenchit v prosinci otevřel brány jedinečného butiku s názvem Dior Gold House. Tento prostor, inspirovaný pařížským domem na Avenue Montaigne, kde Christian Dior v roce 1946 založil eponymní módní dům, představuje fascinující spojení francouzského luxusu a thajského kulturního dědictví. Na ploše 1 000 m², zdobené zlatými mozaikami vytvořenými thajskými řemeslníky, najdou návštěvníci kolekce od ready-to-wear kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri až po pánskou módu Kima Jonese, doplňky, šperky i exkluzivní Lady Dior kabelky vyrobené místními umělci. Dior Gold House je také galerií s díly devíti thajských umělců. Kulturní zážitek završuje Café Dior by Mauro Colagreco, kde hosté mohou ochutnat menu inspirované přírodou a haute couture. Vyrazíte?
Posaďte se a chovejte se jako doma
Balenciaga představila novou kampaň This is a Balenciaga Campaignby Juergen Teller která spojuje ikonickou tvorbu fotografa Juergenem Tellerem a jeho ženy Dovile. Série snímků zachycuje osobnosti, jako jsou olympijská střelkyně Kim Ye-Ji, model a sportovec Romeo Beckham či zpěvačka Kim Petras, jak pózují na vintage nábytku ze sbírky kreativního ředitele Demny. Kampaň vzdává hold Paříži prostřednictvím ikonických míst a jedinečného designu a hlavními hvězdami jsou nové Balenciaga kabelky, včetně Hampton Carry All, Rodeo Tote a Hourglass Pochette, doplněné o doplňky jako Monday Sneaker a Bel Air Sandal.
Čas letí, nezdá se ti?
Pod kreativním vedením Anthonyho Vaccarella přichází dům Saint Laurent s unikátním projektem As time goes by, inspirovaným ikonickým dílem Marcela Prousta Hledání ztraceného času. Tato kolekce krátkých filmů, režírovaná Nadiou Lee Cohen, propojuje literární hloubku Proustova díla s vizuální elegancí Saint Laurent. V hlavních rolích se objevují Charlotte Gainsbourg, John Waters, Chloë Sevigny, Addison Rae a další, kteří přinášejí na plátno klíčová témata Proustova mistrovského díla, jako jsou láska, vzpomínky, touha a čas. Filmy přetvářejí Proustovu filozofii v sugestivní obrazovou meditaci, která vzdává hold nejen autorovi, ale i sezonní atmosféře a estetice značky.
All Eyes on Ariana
Značka Swarovski přichází s okouzlující sváteční kampaní Party of Dreams, jejíž tváří se stala globální ambasadorka značky Ariana Grande. Kampaň, kterou vizuálně ztvárnila kreativní ředitelka Giovanna Engelbert, přenáší diváky do zářivého světa Swarovski, plného radosti a třpytu. Ariana v ní vyniká v zářivých špercích z kolekcí Millenia a Matrix Crash, které doplňují couture modely vytvořené speciálně pro tuto příležitost. Filmové momenty zachytil režisér Christian Breslauer, zatímco o fotografii se postarali renomovaní Mert & Marcus. Kampaň, která oslavuje inkluzivitu, sebevyjádření a styl, zve všechny na nezapomenutelný večírek plný snů a sváteční atmosféry.
Hurá na hory
Módní dům Fendi zná odpověď na to, jak být na sjezdovce nepřehlédnutelná. Kolekce Fendi Skiwear 2024 v sobě spojuje tradiční motivy Fendi s vysoce výkonnými materiály a sofistikovanou barevnou paletou. Tato unikátní kombinace nabízí stylové i funkční řešení pro zimní sporty, kde elegance a moderní technologie kráčejí ruku v ruce. Nová kolekce v sobě odráží odkaz značky a posouvá hranice luxusní skiwear módy. Sbalte kufry, je čas vyrazit do cílové destinace hory!
Bájná bytost
Tváří kolekce šperků Amor Fati od české šperkařky Janji Prokić se stala multioborová umělkyně Ester Geislerová, jejíž osobnost i umělecký přístup dokonale rezonují s hlavními motivy kolekce. Janja Prokić popisuje Ester jako ztělesnění symbolu můry – bytosti, která překonává temnotu a hledá světlo. Ester, známá svou schopností hlubokého ponoru do svého oboru i lehkostí, s níž dokáže mluvit o niterných tématech, se podle Janji stala ideální volbou, protože sama prošla náročnými životními cestami, které se odrážejí v jejím umění i životním postoji. Spolupráce s Ester tak podtrhuje filozofii Amor Fati – přijetí osudu se všemi jeho výzvami jako cesty k růstu a sebeobjevování.
Milá Marilyn
Značka Gino Rossi opět vzdává hold nezapomenutelnému stylu Marilyn Monroe svou novou limitovanou kolekcí obuvi a doplňků, která je nyní dostupná v obchodech CCC. Tato kolekce, inspirovaná kouzlem Hollywoodu 50. a 60. let, spojuje ženskost, eleganci a nadčasovou noblesu. Mezi klíčové kousky patří zlaté sandály s jemnými pásky, černé sandály s výrazným zlatým podpatkem a elegantní tmavě rudé boty s nízkým podpatkem. Nechybí ani stylové kabelky ve vintage baguette stylu, které doplní každý outfit. Každý produkt z kolekce je balen v limitované edici s podobiznou Marilyn Monroe a jejím památným citátem, což dodává kolekci další dotek exkluzivity a glamouru.
Pozdravy z pobřeží
Česká oděvní značka Anamé, známá svými róbami vytvářenými s důrazem na ženskost a sofistikovanost návrhářkou a zakladatelkou značky Andreou Eichinger, rozšiřuje svou nabídku v nové sezonní kolekci o autorské kožichy a kabáty. Kolekce Whispers of the Sea oslavuje krásu ženského těla a komfort ve všech jeho podobách, přičemž svou prezentací u betonové vyhlídky na břehu Severního moře od studia MOTO přináší nový rozměr spojení módy a architektury. Paleta zahrnuje odstíny burgundy, měděné, zlaté, černé a bílé, zatímco střihy a materiály kladou důraz na pohodlí nositelky. Značka staví do popředí myšlenku, že každá žena je krásná, a každý den je příležitostí obléknout se pro radost a vlastní sebevědomí, což jen upevňuje poslání Anamé.
Overal pro Lucii
Módní značka s českými kořeny Port of Stars představuje unikátní spolupráci s renomovanou českou designérkou Lucií Koldovou. Výsledkem je jedinečný overal, který spojuje čistý minimalismus a smyslné prvky světelného designu, jež Lucie proslavila v oblasti produktového a nábytkového designu. Overal kombinuje pevnou strukturu s jemností materiálů, jako je průsvitný hedvábný šifon, a vyznačuje se výraznými rameny, otevřenými zády a měkkými průhlednými „křídly“. Tento nový kousek je doplněn koktejlovým crop sakem inspirovaným vzory značky Port of Stars, přičemž organza dodává modelu sošnou eleganci. Spolupráce, oslavující sílu řemesla a propojení dvou tvůrčích světů – módy a designu – byla poprvé představena na Designbloku. K dostání je nyní právě u Port of Stars.
Být tak jako Emily
Italská značka Intimissimi oznámila, že její novou globální ambasadorkou se stává Emily Ratajkowski – světově uznávaná modelka, herečka, autorka a podnikatelka. Emily je ikonou sebevědomí a moderního stylu, což dokonale vystihuje klíčové hodnoty Intimissimi: ženskost, eleganci a neustálý tlak na posilování ženské identity. V nové kampani prezentuje modely z nejnovější kolekce, které kombinují italskou řemeslnou preciznost s moderním designem. Spolupráce podtrhuje závazek značky nabízet prádlo, jež podporuje sebevědomí a oslavuje jedinečnost každé z nás.
Ohlédnutí zpět
H&M slaví dvacetileté výročí svých ikonických spoluprací s předními světovými návrháři uvedením limitované edice oblíbených kousků z minulých kolekcí. Iniciativa H&M Pre-loved nabízí milovníkům módy jedinečnou příležitost znovu objevit ikonické modely od návrhářů, jako jsou Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Versace nebo Moschino, které byly získány ve spolupráci s online prodejní platformou Sellpy a globálními vintage prodejci. Tato reedice oslavuje nejen výjimečné okamžiky moderní módy, ale také podporuje udržitelný přístup prostřednictvím cirkulace oděvů. Pre-loved kousky jsou dostupné prostřednictvím exkluzivních dropů ve vybraných světových obchodech i online, včetně právě prodejní platformy Sellpy.
Come together
Značka Levi’s zahajuje sváteční sezonu s kampaní Holiday Edits, která přináší stylové a praktické dárky pro každého. Kolekce zahrnuje čtyři módní příběhy, které oslavují různé aspekty zimy. Série Bundle-up je ideální pro milovníky sněhu a venkovních aktivit, díky sherpa bundám a péřovým vestám, které zajistí pohodlí i v mrazu. Naopak Extra Cozy přináší hřejivé dárky pro klidné chvíle u krbu v podobě svetrů, flanelek a termoprádla. Milovníky denimu nadchne kolekce Total Denim, která nabízí ikonické kousky, jako je nesmrtelný model 501 nebo denimové bundy, zatímco Going Out představuje party outfity se slavnostními prvky, například lesklými sukněmi a bundami Sherpa Trucker, které jsou dokonalé na večírky. Levi’s tak přináší inspiraci na nadčasové dárky, které potěší každého.
Sjezdovka, après ski, on repeat
Luxusní americká značka Cordova, známá svým propracovaným lyžařským a aprés-ski oblečením, je nyní dostupná i v České republice. Díky spolupráci s David Sport, největším multibrandem špičkových sportovních značek, mohou milovníci zimních dobrodružství objevit ikonické modely, které spojují retro prvky, moderní látky a jedinečnou eleganci. Založená v roce 2014 Jane a Codym Seimovými, značka Cordova čerpá inspiraci z horské svobody a kreativity, přičemž si zakládá na luxusu, inovacích a udržitelnosti. Z touhy po originálním a propracovaném lyžařském oblečení začala Jane experimentovat se svými vlastními lyžařskými soupravami, do kterých vnášela textury a vzory, které přitahovaly pozornost ostatních lyžařů. Během následujícího roku se Jane ponořila do historie lyžařské módy, cestovala na módní veletrhy v Evropě a Severní Americe, kde sbírala moderní látky a doplňky s retro prvky. Společně s manželem Codym a malým týmem pak přivedli značku k životu. První kolekce Cordova byla uvedena v zimě 2016/17 a od té doby je na špičce luxusu, inovací a udržitelnosti. Její kolekce oslovují sebevědomé ženy, které milují styl i funkčnost.
Bibi a Olimpia
Od svého založení zůstává značka Max Mara věrná svému hlavnímu záměru, aby její oblečení provázelo ženy jejich životem a inspirovalo je k přijetí svého pravého já. Na důkaz toho představuje kampaň Brand Values, zastihující modelku Bibi Breslin v charakteristickém dvouřadém saku Olimpia. Jeho název, odkazující na řeckou mytologii, zosobňuje ženskou hrdinku a míní, že každá žena může být pozoruhodná bez ohledu na to, kdo je, kde žije a jak se právě cítí.
Šperk pro ni
Šperkařská značka Ania Kruk ve spolupráci s módní platformou Answear představuje novou kolekci šperků, která odráží dynamiku moderního života. Kolekce Ania Kruk x Answear kombinuje nadčasový design s univerzálností, díky čemuž jsou šperky ideálním doplňkem pro jakoukoli příležitost – od neformální ranní kávy až po večerní společenské akce. Kolekce nabízí pestrý výběr motivů a materiálů, včetně výrazných řetízků, minimalistických geometrických tvarů, romantických perel či moderních ear cuffs, a vyzývá k odvážnému míchání různých stylů a materiálů.
Triko dělá člověka
Bohéma slaví 5. výročí a přináší charitativní kolekci triček, která spojuje pět významných osobností a podporuje pět vybraných nadací. Limitovaná edice nabízí originální motivy inspirované ikonami, jako jsou Madeleine Albright, Jan Werich či Karel Kryl.„5 patronů, 5 motivů, 5 nadací. Jedná se o náš doposud největší benefiční projekt. Na námětu i samotné tvorbě motivu se všichni patroni aktivně podíleli,“ přibližuje spoluzakladatelka neziskového projektu Bohéma Eliška Neubergerová.Každý design, vytvořený ve spolupráci s českými výtvarníky, odráží jedinečný příběh a hodnoty dané osobnosti. Například motiv s holubicemi míru, inspirovaný Madeleine Albright, podpoří nadaci EDA raná péče, zatímco tričko věnované Karlu Krylovi pomůže organizaci Člověk v tísni. Tričko si můžete zakoupit – a jeho koupí danou nadaci podpořit – i vy. Potěší vás Vltava tak jak ji vidí Jan Cina, pocta Karlu Krylovi podle Jana Dědka, Oběd u babičky očima Lukáše Hejlíka, Jan Werich podle Báry Strýcové nebo snad Madeleine Albright, hrdinka Jany Plodkové?
- Zdroj článku:
Autorský článek