Pánové, přivítejte značku GCDS

Italskou značku GCDS založili v roce 2015 bratři Giuliano a Giordano Calzovi; první jmenovaný zastává post kreativního ředitele, druhý je jejím CEO a společně tvoří sehraný tým. Přestože je značka poměrně mladá, zaznamenala fenomenální úspěch a stala se celosvětově jednou z nejvyhledávanějších. Je charakteristická výraznými a mnohdy ironickými potisky, zapamatovatelnými slogany, výšivkami a divokými barvami. Její výroba však striktně podléhá italskému krejčovskému umu a preciznosti.

Samotný název GCDS je zkratkou „God Can't Destroy Streetwear“, která odkazuje na společný ideál obou bratrů – na místo bez hranic, otevřené všem, kteří si chtějí hrát. Stejným způsobem budují také charakter značky, v němž dominuje volnost, hravost a nespoutanost. GCDS je exkluzivně k dostání v butiku The Brands, kde najdete i aktuální kolekci na jaro/léto 2020, jež je postavena na konceptu K-Hawai (Kawaii – japonské označení pro roztomilost či sladkost a Havaj – tropický ráj s bohatou historií). Značka futuristicky uchopila japonský komiksový styl manga; nechala se unést jedním z nejkrásnějších míst světa, zářivými barvami, hravými potisky a ikonickými pop symboly, jako je Hello Kitty. GCDS v nové kolekci rozehrává letní svádění, kde je vše nejenom roztomilé, ale i sexy a nebezpečné.

Jak vypadá volnost, hravost a nespoutanost v praxi?

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24