Coperni a vzpomínky na dětství
Návrháři Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant opět dokázali, že móda může být hravě lehkovážná. Značka Coperni totiž poté, co představila kabelky ze skla či svět zaujala šaty, které nasprejovala na Bellu Hadid před zraky všech na své poslední pařížské přehlídce, odhaluje novou kampaň. Nafotil ji Oliver Hadlee Pearch a Coperni v ní zmenšuje své oblečení natolik, že je obléknou batolata. Kampaň s názvem Coming of Age je ódou na mládí, objevování a hravost a postarala se o další přesně mířený mediální zásah značky, který se setkal s úspěchem.
Nová múza Eve Jobs
Louis Vuitton představuje v kampani, jejíž hvězdou je úspěšná parkurová jezdkyně Eve Jobs, nejnovější variace kabelky Twist. Ta se poprvé objevila na přehlídce kolekce Cruise v roce 2015, nyní Louis Vuitton odhaluje několik novýchvariací tohoto modelu. V nové obměně přichází originální zámek LV Twist, kabelka je opatřena pestrým štrasem, smaltem a gravírováním. Eve Jobs je dlouhodobou obdivovatelkou módního domu a nejen díky tomu bylo jen otázkou času, kdy se cesty půvabné jezdkyně a francouzské ikony oficiálně spojí...
Levi's slaví v Berlíně
Značka, jejíž stavební pilíře jsou utkány z denimu, oslavuje 149. narozeniny střihu 501, který ji před mnoha lety proslavil. Vydává se proto do hlavního města Německa, aby si náležitě připomenul výročí, které předchází velkým kulatinám. Uspořádal velkou oslavu, jejíž součástí byly mnohé slavné tváře, influenceři, cool kids a módní insideři, ale i tradiční Tailor Shop s mladými tvůrci a umělci, kteří tvořili ve jménu upcyklace.
Nová éra
Návrhářka Petra Balvínová představuje novou značku BALVIN. Značku, která nosí jméno své zakladatelky, staví návrhářka na nejžádanějších střizích léty ověřených ateliérem TIQE by Petra Balvínová, kde vznikají modely šité výhradně na míru pro omezený počet zákaznic. Navrženy tak, aby dostály požadavkům diplomatické etikety, ale i denního šatníku náročných žen, nabízejí precizní krejčovské zpracování, při němž se pozornost věnuje těm nejmenším detailům.Šaty tvoří nadčasový a trvalý základ šatníku každé úspěšné a sebevědomé ženy, která chce chytrým a nevtíravým způsobem podtrhnout svoji jedinečnost. K dispozici zatím bude devět různých střihů ve třech velikostech s možností personalizace.
Luxus, který se rodí v laboratořích
Swarovski navazuje na úspěšný pilotní projekt v klíčových lokacích v USA a představuje novou kolekci šperků Swarovski Created Diamonds. Rakouský producent křišťálůnabízí od roku 2016 v rámci svých kolaborací diamanty, které byly vytvořeny v laboratorních podmínkách. Vstup na trh luxusních šperků je pro značku dalším přirozeným krokem který dokazuje, že podle ní opravdový luxus jde ruku v ruce s inovacemi. Nyní odhaluje čtyři linie náušnic, prstenů, náhrdelníků a náramků s laboratorními diamanty. Ty jsou zcela identické s vytěženými diamanty, liší se jen svým původem.
Valentinova obsese červenou
Italský módní dům Valentino v hlavním městě Kataru Dauhá před pár dny odhalil svou rozsáhlou retrospektivní výstavu. A při této příležitosti přichází i s knihou, která na svých stránkách zkoumá obsesi módního domu, která se pro něj stala nadevše příznačnou – červenou. Kniha, která vychází pod záštitou prestižního nakladatelství Assouline, mapuje přes 50 let dědictví domu a nabízí na 550 odstínů červené, od Garavani po Piccioli. Kniha má více než 300 stran a na nich vyobrazuje více než 180 ikonických rób a doplňků značky Valentino. Nejde natolik o retrospektivní počin, jako spíš o zkoumání vztahu domu a barvy, která je zapsána hluboko v jeho DNA.
Bottega Veneta, láska na celý život
Bottega Veneta uveřejňuje novou, jedinečnou službu Certificate of Craft. Jde vlastně o program doživotní záruky, nabízí neomezený refresh a opravy ikonických tašek, rodí se z touhy nabídnout klientům prvotřídní službu dlouhodobého uchování zakoupených kožených doplňků. Bottega Veneta se ve jménu udržitelnosti a loajality snaží dále podporovat vícegenerační opotřebení kousků. Certificate of Craft, prezentovaný jako fyzická karta, která je spojena se sériovým číslem daného produktu, je nabízen ve všech buticích již nyní.
Světelné totemy Jamese Turrella pro Lalique
James Turrell, americký umělec známý svými světelnými instalacemi a holografickými díly, před pár dny debutoval se svými vůbec prvními parfémovými flakóny. Je to také poprvé, kdy vytvořil dílo v malém měřítku. Dva parfémy, Range Rider a Purple Sage, byly vytvořeny ve spolupráci s historickým francouzským výrobcem křišťálů a vůní Lalique. Tvary flakónů odrážejí Turrellovu fascinaci egyptskými pyramidami a dalšími památkami duchovní hodnoty. Křišťálové flakony ve tvaru hranolu jsou ručně vyráběny řemeslníky z Lalique. Range Rider je poctou Arizoně a spojuje vůni šalvěje, pepře, ambry a citrusů, Purple Sage v sobě kombinuje tóny fialové šalvěje, mandarinky, grapefruitu a rebarbory.