DUBNOVÝ FASHION NEWSFEED: Aktuální zpravodajství ze světa módy

 

MADLOVE BODY

Od dubna 2021 je na trhu nová česká značka, která do segmentu spodního prádla vnáší moderní přístup, jehož základem je nápaditost a pohodlnost. MADLOVE BODY je uskupení kreativců, kteří založili značku spodního prádla, vyráběného v Čechách. Pilotní kolekce vznikla pod vedením úspěšné módní návrhářky Petry Ptáčkové.

MADLOVE BODY vzniká bez předsudků o lidech i o lidském těle. Hlavní záměr byl vytvořit dámské i pánské spodní prádlo, které má funkční design, skvěle volené materiály, promyšlené střihy, stylové a nápadité provedení, potisky i výšivky. Takové spodní prádlo, které je vyráběno pod značkou, se kterou se může kdokoliv ztotožnit, protože vnímá etické přístupy v designu, komunikaci, výrobě i prodeji. “Naším cílem je inspirovat, přinášet radost a vytvářet produkty, které si rádi koupíte hlavně pro svůj pocit. Spodní prádlo je věc, kterou si oblékáte na tělo jako první a je to úplně poslední vrstva, kterou ze sebe každý večer sundáte. Proto vám jeho výběr musí dávat smysl a výrobce by do něj měl vložit maximální péči,” popisuje vznik značky spoluzakladatel Pavel Mádl.

 

 

Tiffany & Co.

Tiffany & Co. představuje novou kampaň, jejíž hvězdou se stala sólová umělkyně a členka slavné dívčí kapely BLACKPINK Rosé. Mladá módní ikona Rosé je jednou z nejpopulárnějších žen v oblasti hudby a módy, na Instagramu má již 40 milionů followers, a nyní se představuje jako tvář kampaně Tiffany City HardWear pro rok 2021. Kolekce Tiffany City HardWear byla poprvé představena v roce 2017 a je inspirována originálním stylem a energií města New York. Od té doby se neustále představují nové modely populárních moderních řetězů. Kampaň zdůrazňuje industriální tvary této kolekce – výrazné designy, které si pohrávají s napětím, proporcemi a rovnováhou. 

 

 

Vans

Společnost Vans se zavázala do roku 2030 vyrábět 100 % svých hlavních materiálů obnovitelně, z odpovědných zdrojů nebo recyklovaně. Kreativní přístup společnosti Vans k udržitelnosti je vzorem pro celé odvětví. Zmiňme například iniciativu Regenerative Rubber, jejímž cílem je omezit dopad na globální životní prostředí.

Cílem společnosti Vans je umožnit kreativní vyjádření podporou ducha „Off The Wall“, který vychází ze skutečného sebevyjádření sebe sama. V rámci závazku společnosti Vans inspirovat kulturu mládeže si společnost Vans uvědomuje naléhavost přesunout se k oběhovým produktům, jež uvedou do praxe systémy omezující množství odpadu. Zároveň tím Vans pomůže Organizaci spojených národů dosáhnout cíle 12 udržitelného rozvoje: zajistit udržitelnou spotřebu a výrobu.

Do roku 2030 bude 100 % hlavních materiálů používaných společností Vans odpovědně získávaných, obnovitelných nebo recyklovaných, a to včetně pryže, bavlny, kůže a polyesteru. Kromě toho se společnost zavazuje omezit uhlíkové emise o 43 %.

 

Vans

 

Zalando

Zalando navazuje na nedávno představenou globální kampaň „Tady s námi napořád“ a spouští lokální amplifikaci s názvem Generace V. Jde o spolupráci s několika mladými a talentovanými lidmi s česko-vietnamskými kořeny, kteří se svěřují se svým pohledem na hodnoty, které by měly s námi zůstat napořád. Vyjmenovávají například kulturní obohacení, přijetí, sebevědomí nebo respekt. 

Mezi talenty nechybí současná ambasadorka Zalanda, Bé Hà Nguyen, herečka Ha Than Špetlíková, herec Lukáš Tran, kavárník Jackie Tran nebo fotbalový brankář Filip Nguyen. Každý z nich poukazuje na to, čeho si na česko-vietnamském soužití nejvíc cení a jakých hodnot si nejvíce váží. Kampaň „Tady s námi napořád“ je zaměřena na oslavu hodnot, které Zalandu leží na srdci (jako je například diverzita či inkluze) a tato lokální amplifikace ji doplňuje o česko-vietnamskou perspektivu.

Vietnamská komunita žije v České republice už od 90. let, její velikost se odhaduje na 60.000 - 100.000 lidí. Po Slovácích a Ukrajincích je vietnamská komunita třetí nejpočetnější menšinou na českém území, která přináší rozdílný způsob života zaměřený na silné rodinné vazby, solidaritu či respekt.

 

 

Levi's

Levi’s zahajuje novou jarní kampaň BUY BETTER, WEAR LONGER, tedy "Nakupujte lépe, noste déle", která zvyšuje povědomí o dopadech výroby a nošení oděvů na životní prostředí a vyjadřuje naši sdílenou odpovědnost. Tato multiplatformní globální reklamní kampaň, v níž se objevuje inspirující skupina changemakerů – Jaden Smith, Xiye Bastida, Melati Wijsen, Xiuhtezcatl, Emma Chamberlain a Marcus Rashford MBE – spojuje dlouholetý závazek Levi’s vyrábět kvalitní oblečení, které vydrží celé generace, s vášní šesti ikon a aktivistů zabývajících se tématy zásadními pro budoucnost naší planety.

Kampaň Buy Better, Wear Longer také vyjadřuje trvalé úsilí Levi’s o prosazování udržitelnějších výrobních postupů. Konkrétně jde o podporu ambiciózních opatření v oblasti klimatu a úspory vody i investice do materiálů a technologií, jako bavlnizované konopí, organická bavlna nebo Water<Less. Levi’s tak usiluje o snižování své spotřeby přírodních zdrojů a šetrnější oděvní průmysl. Například 76 % všech produktů Levi Strauss & Co. a 70 % všech džínů a džísek Levi's se dnes vyrábí s využitím naší technologie Water<Less, založené na řadě finálních úprav s přísnými postupy recyklace vody, která od zavedení ušetřila více než 4 miliardy litrů a vedla k recyklaci téměř 10 miliard litrů vody. Tyto inovace jsou volně přístupné a mají pobídnout průmyslu k přijetí opatření na úsporu vody.

 

Mohlo by se vám líbit

Volala osmdesátá léta, že chtějí své módní kuriozity zpět

Zapomeňte na dekádu plnou bláznivého oblečení. Návrháři se letos na divoká 80. léta podívali z jiného úhlu.
elle.cz

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24