Všichni chceme vidět nahého Beckhama

David Beckham už v minulosti několikrát prohlásil, že jeho modelingové dny jsou u konce. Inu, ne nadobro. „Když mi Boss ukázal svou vizi a kampaň svěřil do rukou mých přátel Merta a Marcuse, věděl jsem, že je to něco výjimečného. Boss One Bodywear je nejen krásně zpracovaná kolekce, ale také prohlášení o tom, co znamená styl a sebevědomí,“ vypráví Beckham o tom, co ho přesvědčilo k návratu před objektiv. A právě sebevědomí je hlavním motivem kampaně. Boss a Beckham ukazují, že opravdový styl nespočívá v okázalosti, ale v detailech – v perfektním střihu, kvalitních materiálech a designu, který funguje v každé situaci. A to i tehdy, jde-li o spodní prádlo.

BOSS

 

Davide, do naha!

Kampaň, kterou režírovalo legendární duo Mert & Marcus, zachycuje Davida Beckhama, postupně odhaluje esenci kolekce. V překladu, odkládá před kamerou všechny svršky. Video začíná scénou, kdy se Beckham objevuje za volantem klasického stříbrného sportovního vozu Aston Martin a vjíždí do garáže svého loftu. Kamera sleduje jeho soustředěný pohled a precizní pohyby, zatímco se světla města odrážejí na lesklé kapotě vozu, to vše za doprovodu ikonické skladby In the Air Tonight od Phila Collinse. Beckham parkuje a vystupuje z auta, na sobě má dobře padnoucí oblek.

 

Boss a Beckham nastavují nový standard v oblasti pánského stylu – sofistikovaný, jednoduchý a dokonale propracovaný.

 

Kráčí ráznou chůzí a po cestě odhazuje sako, kravatu a košili. Po příchodu do loftu odkládá i kalhoty. Kamera se soustředí na jeho přesné pohyby, zatímco my můžeme zahlédnout jeho boxerky, které dokonale sedí na jeho atletické postavě. Jakmile zůstane pouze v boxerkách, posadí se na pohovku. V tu chvíli ho zpozorují přihlížející z protějšího domu, kteří od něj nemohou odtrhnout své pohledy. Beckham si promítá film, cvičí, večeří, svou rutinu zakončuje sprchou. Svléká se do naha, když v tu chvíli zpozoruje, že má pozorovatele a obdivovatele...

 

 

Dancing with the Beckhams

Premiéra krátkého filmu proběhla ve velkolepém stylu 30. ledna v úchvatném podzemním výstavním prostoru Lightroom v londýnské čtvrti Kings Cross, kde si hosté užili 360° vizuální projekce, živá hudební vystoupení a exkluzivní koktejly připravené speciálně pro tuto událost. Po celý večer prostor zaplňovala působivá, pohlcující světelná show, která hosty vítala při příchodu, vytvářela atmosféru před promítáním filmu o kampani a později všechny lákala na taneční parket. Velkolepý večer doplnilo vystoupení DJs Marka Ronsona a Honey Dijon. I my jsme byli u toho – kdo může říct, že si zatančil s Beckhamovými? My ano!

Boss One Bodywear launch event

Beckham se objeví nejen na billboardech po celém světě, ale poprvé v historii značky i na streamovacích platformách jako Netflix, HBO Max, Paramount Plus, Sky TV a Amazon Prime. A jako třešnička na dortu, Boss spouští vlastní automaty na spodní prádlo. Ano, čtete správně – v klíčových evropských a amerických městech budou rozmístěny Boss One vending machines, které nabídnou ikonické kousky kolekce v interaktivním formátu. Kolekce Boss One Bodywear je k dostání od 1. února 2025 na webu boss.com, ve vyhrazených pop-upech a v prodejnách Boss po celém světě.

 

Zdroj článku: