Veletrh BBB neboli Bread & Butter Berlin se jako každý rok odehrál v prostředí tempelhovského letiště nedaleko centra Berlína. Ůčast módních značek byla jako vždy velmi vysoká, BBB se tak o masivní zájem návštěvníků rozhodně bát nemusí. Tak jako vždy nás nechal nahlédnout do trendů a kolekcí v streetové a džínové módě, tentokrát pro sezonu jaro/léto 2011.
Letošní ročník BBB se celkem nepřekvapivě nechal inspirovat mistrovstvím světa ve fotbale. Propagační materiály a vizuální styl veletrhu se nesly v jeho duchu. A tak jste tu mohli narazit třeba na fotbalovou branku nebo si zahrát stylový stolní fotbálek. Ten nejluxusnější měla ve svém stánku společnost Lacoste – měřil přesně tři metry.
Veletrh není určen široké veřejnosti. Přístupný je pouze zástupcům vystavujících značek, novinářům a obchodníkům.
V obrovském hangáru i na letištní ploše vystavovalo přes osm set značek, které byly rozděleny podle stylu do kategorií Sport & Street (ukazující sportovní labely, malé nezávislé značky a street artisty), Street fashion (zastupující progresivní mladá móda), Fashion now (trendové labely), Style society (značky, které spojuje spolupráce se známými osobnostmi a celebritami), Denim Base (nejvýznamnější denimové společnosti), Urban Superior (stmelující značky pohybující se v rozmezí jeanswearu a elegantní konfekce) a konečně L.O.C.K (pro společnosti vyznačující se řemeslnou precizností).
Nejvíc zájmu upoutala oblast Denim Base, kde byly předváděny slavné značky jako G-Star, Gap, Levi’s nebo Diesel.
Skvělou prezentaci si všichni užili především u značky G-Star, která hned dvakrát v průběhu veletrhu zorganizovala módní přehlídku v přilehlém stanu. Do něj však mohli vejít jen ti skutečně vyvolení.
Nemohli jsme ale nepostřehnout, že výrazná část předváděných značek nemá na českém trhu zastoupení. Zdá se, že bohužel i blízký Berlín zůstává pro nás na mapě módy velmi daleko.