Po více než jednom roce v čele švýcarské značky Rhuigi Villaseñor odchází z pozice kreativního ředitele, a jak magazín WWD popsal, jde o „společné a vzájemné rozhodnutí“. Návrhář se prosadil na nejvyšší kreativní křeslo značky teprve v lednu loňského roku, což znamenalo jednu z nejkratších funkcí kreativního ředitele v historii módy. Hlavní kreativní ředitel společnosti Bally Nicolas Girotto na to konto ocenil kreativní přispění značce a poznamenal, že jeho vášeň, energie a kreativita pomohly Bally katapultovat zpět do centra pozornosti a dále omladit 170letý odkaz značky prostřednictvím moderního, okouzlující úhlu pohledu.
Oboustranné rozhodnutí
„Moje zkušenost na Bally byla neuvěřitelná čest,“ okomentoval Villaseñor. „Přeji značce jen to nejlepší ve všech jejích budoucích snahách a těším se na další kreativní kapitolu.“ Jako kreativní ředitel přispěl Villaseñor ready-to-wear kolekcí představenou v Miláně v září loňského roku a druhou kolekcí odhalenou v únoru. Během svého krátkého působení návrhář teprve začínal definovat svou verzi Bally, která vypadala, že zahrnuje fúzi sportovních prvků čerpajících z americké a švýcarské kultury. V letošním roce bylo cílem Villaseñora rozšířit přítomnost Bally na americkém trhu, i když se zdá, že tyto plány byly přerušeny a naplnit je bude muset jeho následovník. Místo toho designérské studio Bally převezme kreativní kontrolu nad budoucími kolekcemi značky, dokud nebude jmenován nový kreativní ředitel. Bally ukáže společnou kolekci in house designérů letos v září v Miláně.
Zdroj: Hypebeast, WWD