Rhuigi Villaseñor se po roce loučí s módní značkou Bally

Po více než jednom roce v čele švýcarské značky Rhuigi Villaseñor odchází z pozice kreativního ředitele, a jak magazín WWD popsal, jde o „společné a vzájemné rozhodnutí“. Návrhář se prosadil na nejvyšší kreativní křeslo značky teprve v lednu loňského roku, což znamenalo jednu z nejkratších funkcí kreativního ředitele v historii módy. Hlavní kreativní ředitel společnosti Bally Nicolas Girotto na to konto ocenil kreativní přispění značce a poznamenal, že jeho vášeň, energie a kreativita pomohly Bally katapultovat zpět do centra pozornosti a dále omladit 170letý odkaz značky prostřednictvím moderního, okouzlující úhlu pohledu.

Mohlo by se vám líbit

Kdo je to ten Peter Do?

Svět módy je plný talentovaných návrhářů, kteří dokáží svou jasnou vizí transformovat látku v umělecké dílo. Mezi takové inovativní vizionáře patří i Peter Do, návrhář, který si získal uznání a zájem módního průmyslu svou nezaměnitelnou estetikou. Během několika let se z designéra, který odmítá ukázat svou tvář na reklamních fotografiích nebo tiskových snímcích, stala jedna z nejvíce střežených postav scény. Nyní je na něj pozornost směřována z jednoho dalšího důvodu: před pár dny se stal kreativním ředitelem značky Helmut Lang.
elle.cz

Oboustranné rozhodnutí

„Moje zkušenost na Bally byla neuvěřitelná čest,“ okomentoval Villaseñor. „Přeji značce jen to nejlepší ve všech jejích budoucích snahách a těším se na další kreativní kapitolu.“ Jako kreativní ředitel přispěl Villaseñor ready-to-wear kolekcí představenou v Miláně v září loňského roku a druhou kolekcí odhalenou v únoru. Během svého krátkého působení návrhář teprve začínal definovat svou verzi Bally, která vypadala, že zahrnuje fúzi sportovních prvků čerpajících z americké a švýcarské kultury. V letošním roce bylo cílem Villaseñora rozšířit přítomnost Bally na americkém trhu, i když se zdá, že tyto plány byly přerušeny a naplnit je bude muset jeho následovník. Místo toho designérské studio Bally převezme kreativní kontrolu nad budoucími kolekcemi značky, dokud nebude jmenován nový kreativní ředitel. Bally ukáže společnou kolekci in house designérů letos v září v Miláně.

Mohlo by se vám líbit

Tom Ford má nového kreativního ředitele, je jím Peter Hawkings

Ikonická americká značka, kterou nyní vlastní společnost Estée Lauder, jmenovala nové vedení. Guillaume Jesel byl jmenován jejím novým prezidentem a CEO, kreativním ředitelem se stal Peter Hawkings, který doposud vedl pánskou sekci značky a po dlouhá léta byl pravou rukou Toma Forda.
elle.cz

Zdroj: Hypebeast, WWD

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24