Bylo jen otázkou času, kdy pražská Pařížská ulice získá svou virtuální identitu. Má ji newyorská Pátá avenue (http://www.visit5thavenue.com/), francouzská Champs-Élysées (http://www.champselysees-paris.com/) a mnohé další. Cílem je přehledně ukázat všem shopaholikům, kam jít pro to pravé zboží. Není nad to si nakupování pečlivě naplánovat.
Na adrese www.parizskaulice.cz najdete víc než jen výčet obchodů: také aktuality ze světa Pařížské a nabídku toho nejzajímavějšího i nejaktuálnějšího z dění v oblasti luxusní módy. Podstatou portálu je komplexnost a aktuálnost přehledu o dění v Pařížské ulici – aktuální nabídka butiků, nové kolekce, limitované edice či informace ze společenského života. „Každá novinka v Pařížské ulici se obratem uveřejní na webu, zákazníci již nebudou muset hledat na stránkách jednotlivých butiků, ale vše naleznou na jedné adrese,“ říká autorka projektu Michaela Hošková.
My dodáváme, že na stránkách najdete i nabídku hotelů a realit. Je totiž na první pohled jasně orientovaná na zákazníky (i budoucí) butiků a zejména na cizince. To je víc než dobře. Cestovní průvodce se nevyjadřují o Praze zrovna objektivně a třeba otvírací dobu v butiku Dior nebo Gucci v nich také nenajdete. Kam tedy vyrazíte (alespoň virtuálně) nakupovat tento víkend? Do Paříže, do New Yorku, nebo do Prahy?