Švédský obchodní řetězec pokračuje v humanitární kampani Fashion Against AIDS. Tentokrát H&M představí kolekci ve zcela novém, unisexovém světle. „Chtěli jsme vytvořit sportovně laděnou kolekci, která padne oběma pohlavím. Rozmyslet si střih, tvar a látku oděvu ještě před tím, než člověk začne uvažovat, komu by měl padnout na tělo, je skutečně osvobozující. Klíčovými kousky jsou trička s nápisy a sportovní bunda s detaily v podobě zipů, která se dá nosit mnoha způsoby,“ vysvětluje Ann-Sofie Johansson, vrchní designérka H&M.
Nákupem nové kolekce podpoříte nejen boj proti zákeřné nemoci a její prevenci. Kromě toho je to poměrně výhodný tah – boyfriend oblečení si od vás rád půjčí právě ten váš boyfriend a vy od něj třeba zas nylonovou parku, kterou několika šikovnými ‚chmaty‘ proměníte v dívčí šaty. Většina oblečení je totiž navržena tak, aby se dala přetvořit v jiný kousek – rukávy se dají srolovat či odepnout, jiné modely se dají přepásat páskem a některé změnit v úplně jiný model. Není nad oblečení dva v jednom.
V H&M se kolekce FAA objevují už čtvrtým rokem. Cílem kampaně je propagovat bezpečný sex a zvyšovat povědomí o nebezpečí HIV a AIDS. Výtěžek z celé akce putuje několika organizacím – nevládní Designers Against AIDS, nadaci MTV Staying Alive Foundation a Populačnímu fondu OSN. „Kampaně na propagaci kolekce FAA jsou nesmírně důležité, protože je třeba mladé lidi po celém světě nabádat, aby byli opatrní a praktikovali bezpečný sex. Hlavní poselství kampaně zní: život je krásný, tak si ho nezkazte a buďte opatrní, chraňte sebe i svého partnera.“ Podpořit akci Fashion Against AIDS můžete od 26. dubna v obchodech H&M. Brain first, body second!