Montblanc, celosvětově proslulý výrobce luxusních psacích potřeb, hodinek a kožených doplňků, vstoupil napřímo na český trh a otevřel svůj první vlajkový butik v Pařížské ulici v Praze. Velkorysý prostor s prodejní plochou o rozloze 125 metrů čtverečních, umocněný vysokými klenutými stropy, je vyveden v takzvaném NEO konceptu, který byl speciálně vytvořený pro značku Montblanc. Jeho elegantní design, propojující klasický styl s moderními prvky, se vyznačuje příjemnou atmosférou odrážející základní hodnoty značky.
„Z otevření vlastního vlajkového butiku Montblanc v České republice, která je jedním z nejrychleji rostoucích trhů v Evropě, máme velkou radost. Tento významný krok a milník v historii značky Montblanc jsme mohli uskutečnit také za pomoci našeho dlouholetého distribučního partnera Carollinum, který naším velkoobchodním partnerem zůstává i nadále. Nový butik Montblanc nabízí klientům a sběratelům limitovaných kolekcí, kteří mají v České republice silnou základu, unikátní nákupní zážitek,“ říká Oliver Goessler, Managing Director Montblanc Northern Europe & CEE.
Butik vzdává hold bohatému dědictví hamburské značky, která již více než 110 let od svého založení nepřestává překvapovat svými inovacemi a ikonickými designy, postavenými na tradiční řemeslné práci, kvalitních materiálech i nadstandardním zákaznickém servisu. Pro návštěvníky pražské obchodu je připravena široká nabídka produktů včetně limitovaných edicí psacích potřeb ve sběratelském koutku. Využít mohou mimo jiné speciálních služeb personifikace produktů či výroby hrotů per na míru. K dispozici je také privátní VIP zóna.