Tyto tašky, které původně plnily jedinou funkci – pojmout co nejvíce zeleniny z nedělního trhu – byly nyní přepracovány a povýšeny předními oděvními značkami v docela luxusní objekt zájmu. Ikonické plážové tašky, často tkané ze slámy nebo juty, se poprvé objevily v padesátých a šedesátých letech minulého století a byly jasným, především plážovým favoritem filových div a IT girls té doby. Taška pro všechny, která vás doprovodí z pláže rovnou na trh či večer do kina je vskutku něco, co si v našich šatnících vyslouží výsostné místo. A věděla to už i Brigitte Bardot. Prověřena léty a ikonami popkultury, vrací se nyní v mnoha materiálových, tvarových a barevných obměnách.
V tolika barvách, velikostech, stylech a siluetách si každý musí najít to své. Ač nutno přiznat si, že výběr je nelehký. Své proutěné košíky již po řadu let produkuje a opakovaně beznadějně vyprodává značka LOEWE, která se již pravidelně spojuje s Paula's Ibiza, aby přinesla letní kousky se závanem jižanské atmosféry. Selekce značky obsahuje barevné tašky všech tvarů a velikostí, některé i v pro značku příznačné siluetě inspirované faunou. Luxusní košíky jsou k vidění i u Chloé, Prady nebo CELINE. Nejde však jen o záležitost hodnou luxusních značek – chcete-li se svézt na vlně tohoto trendu a neutrácet za košík jmění, vydat se můžete i za letní nabídkou značek H&M, Mango, Arket nebo třeba Zara. A tak, až budete hledat ten správný letní doplněk nejen na dovolenou, dejte šanci košíku. Letos si totiž zaslouží mnohem více než jen přízvisko cottagecore estetiky!
Zdroj: ELLE, Glamour