Že se ještě neblíží termín vaší zimní dovolené? Nevadí. Máme pro vás, řekněme, dočasné řešení. Nechte se unést ledovou krajinou, a přesto zůstaňte v teple. Do prostředí zasněžených vrcholků hor, ledovců a lyžařských sjezdovek vás totiž alespoň na chvíli přenesou módní kampaně značek, které si après-ski náladu vzaly za svou. Letošní kolekce totiž v zimních kulisách představilo značek hned několik. A náhoda to není.
Pokud se vám zdá, že jsou si kampaně módních domů a značek přeci jen příliš podobné, není to jen domněnka. Možná nám tu totiž vzniká nový trend. Odůvodňujeme si jej touhou po dalekých horách, závratných výškách a oné nezaměnitelné après-ski náladě. Tou se pravděpodobně jako první před rokem inspiroval módní dům Miu Miu. Sesterská značka domu Prada vztyčila runway pro svou kolekci pro podzim a zimu 2021 na jedné ze sjezdovek Cortiny d'Ampezzo, ikonického střediska v italských Dolomitech, a představila svůj pohled na skiwear. O mnoho nositelnější variantu skiwearu však letos v kampani Prada Linea Rossa se snowboardovou rekordmankou Julií Marino ukázala již zmíněná Prada.
Do mrazivých hor se vydává i Moncler a jeho kroky také míří do Dolomit. Opět povyšuje zimní odění na vysoce estetickou záležitost. Acne Studios na svých sociálních sítích zveřejnil autoportréty umělkyně Marie Pasenau, která se zachytila v krajině svého domova v norské Odda. Překvapením zimní sezóny je spolupráce Jil Sander a outdoorové značky Arc'teryx, partnerství jen poukazuje na to, jak důležitá je vzájemná výměna know how – Jil Sander sportovní značce propůjčuje svou dokonalou estetiku, Arc'teryx módnímu domu zas funkčnost a technologie.
Pozadu nezůstávají ani retailové značky. Švédská značka Arket kampaň ke své zimní kolekci Upcycled Down z recyklovaných materiálů umístila rovnou do sněhových závějí, zatímco značka Reserved vycestovala do Aspenu, kde na úpatí ledovce Hintertux objektivem fotografa Mateusze Stankiewicze zachytila modelky v très cool outfitech.