Vítejte na horách! Oddejte se après-ski mood v kampaních módních domů

 

Že se ještě neblíží termín vaší zimní dovolené? Nevadí. Máme pro vás, řekněme, dočasné řešení. Nechte se unést ledovou krajinou, a přesto zůstaňte v teple. Do prostředí zasněžených vrcholků hor, ledovců a lyžařských sjezdovek vás totiž alespoň na chvíli přenesou módní kampaně značek, které si après-ski náladu vzaly za svou. Letošní kolekce totiž v zimních kulisách představilo značek hned několik. A náhoda to není. 

Pokud se vám zdá, že jsou si kampaně módních domů a značek přeci jen příliš podobné, není to jen domněnka. Možná nám tu totiž vzniká nový trend. Odůvodňujeme si jej touhou po dalekých horách, závratných výškách a oné nezaměnitelné après-ski náladě. Tou se pravděpodobně jako první před rokem inspiroval módní dům Miu Miu. Sesterská značka domu Prada vztyčila runway pro svou kolekci pro podzim a zimu 2021 na jedné ze sjezdovek Cortiny d'Ampezzo, ikonického střediska v italských Dolomitech, a představila svůj pohled na skiwear. O mnoho nositelnější variantu skiwearu však letos v kampani Prada Linea Rossa se snowboardovou rekordmankou Julií Marino ukázala již zmíněná Prada.

Mohlo by se vám líbit

Které jsou ty nejpovedenější obuvnické spolupráce tohoto roku? 

Do konce roku sice ještě zbývá pár týdnů a stát se může cokoliv, malé vyhodnocení si však neodpustíme už teď. Představujeme ta nejlepší partnerství mezi obuvnickými značkami a módními domy či jednotlivci, ze kterých vzešly ty nejzajímavější letošní teniskové spolupráce.  
elle.cz

Do mrazivých hor se vydává i Moncler a jeho kroky také míří do Dolomit. Opět povyšuje zimní odění na vysoce estetickou záležitost. Acne Studios na svých sociálních sítích zveřejnil autoportréty umělkyně Marie Pasenau, která se zachytila v krajině svého domova v norské Odda. Překvapením zimní sezóny je spolupráce Jil Sander a outdoorové značky Arc'teryx, partnerství jen poukazuje na to, jak důležitá je vzájemná výměna know how – Jil Sander sportovní značce propůjčuje svou dokonalou estetiku, Arc'teryx módnímu domu zas funkčnost a technologie.  

Pozadu nezůstávají ani retailové značky. Švédská značka Arket kampaň ke své zimní kolekci Upcycled Down z recyklovaných materiálů umístila rovnou do sněhových závějí, zatímco značka Reserved vycestovala do Aspenu, kde na úpatí ledovce Hintertux objektivem fotografa Mateusze Stankiewicze zachytila modelky v très cool outfitech. 

A my se ptáme, kdo další se sveze na vlně aprés-ski mood?
Mohlo by se vám líbit

Móda na duze, aka značky, které si připomínají měsíc LGBT historie

Duha je jedním z nejkouzelnějších přírodních jevů, který po staletí rozšiřuje lidské místo, mysl i představivost. Zatímco vědecký důvod tvorby duhy je široce známý, s obloukem barev je spojen prvek magie a taky symbolu LGBT komunity.
elle.cz

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24