H&M v boji proti AIDS

Po úspěšných setech triček a košil z roku 2008 a 2009 se společnost letos odhodlala ke kompletní kolekci oblečení, která se nese ve festivalovém duchu.
H&M Divided tentokrát představilo sérii oblečení pro mladé ženy a muže, která se perfektně hodí do festivalové sezony a obsahuje i stany, skládací židle a samozřejmě nezbytné kondomy.

Kolekce bude v prodeji ve 32 zemích světa od 20. května a 25 procent z prodejní ceny bude věnováno čtyřem organizacím bojujícím proti AIDS – UNFPA (fond OSN), MTV Staying Alive, YouthAIDS a International HIV/AIDS Awareness Education Center, které se otevře letos v červnu v belgických Antverpách.
Tvářemi nové reklamní kampaně se stalo trio Lou Doillon, Lizzie Jagger a Josh Beech.
Více informací o projektu naleznete na internetových stránkách www.designersagainstaids.com.

Časopis ELLE

Prosincové vydání ELLE 12/24