Útlá kniha ze stáje nakladatelství Slovart zavádí čtenáře do ateliérů věhlasných módních a reklamních fotografů – fascinujících míst, kde létají studiové blesky a před bílým pozadím tancují modelky obklopené rojem vizážistů a kadeřníků. Území vzniku skvostných módních kampaní a editorialů trpělivě obcházela londýnská kurátorka Magdalene Keaney a zpovídala jejich krále. Ti v pronikavých rozhovorech odtajňují zákulisí své profese a přibližují, jakou řeholí může být práce s modelkami a celebritami, ale také se stylisty, kadeřníky, náročnými uměleckými řediteli i vybíravými zadavateli kampaní. K tomu se svěřují s názory na retuše, digitální postprodukci i na to, zda ve fotografii vůbec existuje rozdíl mezi přirozenou a uměle přidanou krásou.
Kniha Móda a reklama vyšla v roce 2007 v edici Učíme se od světových fotografů. Na policích knihkupců ji nenajdete téměř vůbec, v internetových depozitářích pak za pětistovku plus poštovné. Publikaci však nedávno naskladnily pobočky Levných knih a prodávají ji za 150 Kč. I z jejich regálů však mizí rychlostí fotografického blesku – dostatečnou zásobu v Praze mají už jen pobočky v Jindřišské a na Andělu.