Tak jsme se dočkali. Spojení Louis Vuitton x Takashi Murakami je zpět!

Louis Vuitton a Takashi Murakami se po dvaceti letech od své průkopnické spolupráce znovu spojují, aby představili reedici legendární kolekce. Svěží reinterpretace ikonických motivů a módních artiklů, které se staly symbolem propojení tradičního řemesla, moderní technologie a výjimečné umělecké vize, v roce 2025 zahrnuje více než 200 jedinečných produktů a oslavuje nejen odkaz původní spolupráce, ale i přetrvávající význam umění v pop kultuře a módním designu. Každý kousek kolekce je navržen tak, aby byl sbírán, milován a předáván dál jako nadčasový symbol propojení módy a umění.

Mohlo by se vám líbit

Lednový fashion newsfeed: To nejaktuálnější ze světa módy

Co nového se ve světě módy stalo, ptáte se? Louis Vuitton obnovuje své barevné partnerství s Takashim Murakamim, slovenská značka Nehera otevírá první butik na vlastním území a Gucci odhaluje nejnovější kolekci Pre-Fall 2025 zasvěcenou svému monogramu. Račte se začíst, měsíčník povinné četby pro milovníky módy je tu, vážení!
elle.cz

Chtěli jste to, máte to mít

Spolupráce módního domu s japonským umělcem započala v roce 2002 a trvala dlouhé roky. V kreativním dialogu mezi Murakamim a tehdejším kreativním ředitelem Marcem Jacobsem vzniklo hned několik kolekcí – jsou to Cherry Blossom (2002), Panda (2004), Cerises (2005), MOCA Hands (2007), Monogramouflage (2008) a Cosmic Blossom (2010). Poté, co byla spolupráce pozastavena, se módní artikly staly vyhledávanými na poli vintage módy. Kdo jeden takový objevil, vyhrál jackpot. Touhy spotřebitelů však byly vyslyšeny a hvězdné módní seskupení je zpět.

Louis Vuitton

 

Vítej zpět, kultovní Multicolore!

Centrálním motivem letošní reedice je slavný Monogram Multicolore, který Murakami poprvé vytvořil v roce 2003 na popud tehdejšího uměleckého ředitele. Tento kaleidoskopický vzor, kombinující iniciály LV s květinovými motivy ve 33 zářivých barvách, byl revoluční reinterpretací tradičního monogramu značky. V nové kolekci se tento motiv objevuje na široké škále produktů, od ikonických kabelek City Bags, jako jsou Keepall, Dauphine, Speedy a Alma BB, až po hedvábné šátky, peněženky, pásky a dokonce i skateboardy. Díky pokročilým technologiím digitálního tisku jsou barvy živější a detaily preciznější než kdy dříve. Reedice přináší nejen návrat ikonických motivů, ale i nové artikly, které oslavují hravou a imaginativní estetiku Murakamiho světa. Superflat Panda, jedna z umělcových nejznámějších postaviček, zdobí kabelky, cestovní zavazadla, peněženky a dokonce i flakóny parfémů. Motiv Superflat Garden, plný rozesmátých květin, oživuje parfémy Attrape-Rêves a Imagination, jejichž flakóny i obaly nesou Murakamiho charakteristické prvky. 

Louis Vuitton

 

Od Tokia po Milán

Reedici kolekce doprovází ambiciózní vizuální kampaň, která ovládla výlohy butiků, dala vzniknout pop-up obchodům a odhalila interaktivní instalace. Zatímco v Miláně se můžete svézt barevnou tramvají, například v Tokiu můžete zkusit štěstí v hravých aktivitách. První část kolekce je k dispozici již nyní, druhá část, zaměřená na motiv Cherry Blossom, bude uvedena v březnu tohoto roku. Nadšenci po celém světě se tak mohou těšit na jedinečný zážitek, který propojuje módu, umění a kulturu, dávkovaný postupně. 

Louis Vuitton x Takashi Murakami
Zdroj článku: