Rozhodl se, že konečně propojí svět módy a technologie. A je to bomba!Jako vůbec první dokázal odprezentovat svou přehlídku ve 4D. Tedy kombinací 3D snímků, tzv. videomapingem, digitálních zvukových efektů a dokonce i šířením vůní.
Svou novou vizi prezentace módy předvedl nadšenému publiku hned dvakrát – poprvé na fasádě Ralph Lauren Boutique na Bond Street v Londýně a podruhé na svém obchodě na Madison Avenue v New Yorku.
A podívaná to byla skutečně noblesní – Ralph předvedl jak dámské a pánské modely ze své poslední kolekce, tak i doplňky a parfémy. Kreativcům společnosti se spolu s realizačním týmem podařilo naprosto dokonale zachytit esprit a celé poselství společnosti.
Na prezentaci pracovaly desítky odborníků, příprava trvala celé měsíce a proslýchá se, že tento exkluzivní vizuální zážitek přišel Ralpha na několik milionů dolarů.
Nicméně společnost svým novým počinem světu ukázala, že všechny dosavadní prezentace on-line přenosů přehlídek a 3D modelů jsou proti jejímu projektu slabý čajíček.
A my se těšíme, kdo a jak se pokusí Ralpha trumfnout.
Zdroj: YouTube
Zdroj: YouTube