Francouzský módní dům v posledních několika letech neustále hledal vhodného šéfdesignéra. Teď se zdá, že konečně našel vhodného kandidáta.
Cédric Charlier představil chytrou kolekci, kterou pojal jako neoimpresionistické plátno. Pokusil se spojit náročný materiál s důmyslnou konstrukční stavbou. Samotné tisky působily dojmem komplikované drapérie, kterou se nadějný návrhář nebál řasit a vrstvit, a vytvářet tak efektní optické klamy. „Chtěl jsem vytvořit spíše chlapeckou kolekci pro dívku, která je romantická a ráda si hraje.“
Charlier má bohaté zkušenosti ze spolupráce například s Michaelem Korsem pro Celine a Albertem Elbazem pro Lanvin. A možná že i díky tomu se tato nová řada zařadila k těm nejlepším od Cacharel. Zdá se, že se na scéně objevil talent, který by ve své kategorii pro luxusní teenagerovskou módu mohl hrdě porážet soupeře typu Versus nebo Miu Miu.