A jejich mistrem se stal Kim Jones, kreativní ředitel módního domu FENDI. Na letošním milánském týdnu módy sespojil s Donatellou Versace pro „Fendace“ - společné úsilí, při kterém si oba vyměnily role u značek, které řídí: Donatella přetvořila Fendi a Jones Versace.
Podle dat společnosti Launchmetrics ( sledující objemy digitální pop-kultury) byly Versace a Fendi značkami, které měly během milánských show největší mediální dopad, a to v nemalé míře díky Fendace blockbusteru. Stejně jako u předchozích Jonesových spoluprací, i tato začala velmi nenápadně. "Seděli jsme u stolu během schůzky a všechny dívky byly ten den tiché a dívaly se na své telefony. Zeptal jsem se jich, co sledují, a ony, že čekají na nový Skims drop, tak jsem si řekl, že bych měl zavolat Kim a zeptat se jí, jestli by chtěla udělat Skims pro Fendi a ona byla opravdu ráda, takhle začalo to."
V minikolekciFENDIXSKIMS se důraz na přiléhavost a tvarování, kterými se proslavila značka SKIMS, ty se prolíná s minulostí i přítomností světa FENDI. Čerpá ze skic archívní kolekce stahovacího prádla FENDI, kterou původně představilKarl Lagerfeld v roce1979 a jejímiž ústředními prvky byly zkroucené pásové topy, výrazné barvy a přiléhavé modely.
Vytvarované siluety vystupují ze sametu strukturovaného tak, aby podtrhl jejich tvary, a série precizně vypracovaných šatů ze zahýbané kůže v paletě neutrálních odstínů navazuje na římskou estetiku, která přetváří postavu do podoby sochy. Hybridní logo FENDIXSKIMS reliéfně vystupuje na pleteném oblečení, je jím potištěno spodní prádlo a punčochy a velkým písmem protíná sportovní oblečení z recyklovaného nylonu. „Kombinace novátorských látek a tvarování, jež jsou typické pro SKIMS, s luxusem a kvalitou FENDI může některé lidi překvapit, nicméně naše kreativní vize a cíle si jsou velmi podobné a propojené,“ uvádí Kim Kardashian West. „Právě to vzájemné napětí mě baví.“